Gå til innhold

Vinterferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer/reiser barna hos dere? Mandagen......eller fredag ettermiddag?

Bare lurer på hvordan andre ordner dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 50/50 deling og egentlig skal moren ha barna fra fredag vinterferien starter til fredagen etter. Hun og barna er bortreist til onsdagen, regner med at vi overtar barna når de kommer hjem, altså to dager før. Vi kan dessverre ikke reise bort med barna, men de kan være med på jobb/vi kan jobb hjemmefra og gjøre andre ting med dem her hjemme.

Skrevet

Mandag. Det er jo da ferien begynner.

Skrevet

Både jeg og mannen min jobber hele vinterferien. Og de tre barna våre er i barnehagen hele uka.

Så her kommer ikke stebarnet mitt i slike ferier, for da ville hun bare ha sittet alene hele dagene. (Ikke har hun venner her heller, som hun kunne vært med).

Hun er bare hos oss i sommerferien.

Skrevet

jeg ser på det som naturlig at småen er hos meg med mindre far ytrer ønske om noe annet. han spurte om småen skulle være i BH denne uka. og jeg sa at han kom til og være der veldig korte dager, for jeg har mye og gjøre. og spurte om han ville ha småen ekstra. det hadde han ikke tid til og det er greit.

Skrevet

har 50/50 og de kommer søndag kveld og drar søndag kveld. Følger vanlig samvær. Skulle egentlig ha kommet mandag etter skolen men mor skulle jobbe så da ble de forskyvet litt.

Hun kommer og "låner" dem på onsdag for å dra på martna da. men helt greit det:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...