Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ikke bare glemt liksom, han har faktisk ikke ringt engang, bare sendt mld med når han kommer hjem.. Og jeg er sutrete, influensasyk, høygravid og har hatt en aktiv 2 åring alene hele helgen.. og sovet 5 timer siden jeg la meg 2130 i går:( Snufs...
skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Åhhh sender deg trøstklem jeg. Håper han gjør opp for det når han kommer hjem da )
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 jupp,blitt glemt jeg ja..ihvertfall av sambo
Moi 32 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hverken 2åringen eller den lile i magen har glemt deg, det kan du være helt sikker på! Vidunderligste mammaen i heele verden
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 dagen er ennå ung! hvem vet, d kan komme noe kjekt utover
Djoolia 07+08+12 Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Har også blitt glemt... Helt vanlig søndag her i huset gitt.. Måtte til og med dekke frokostbordet selv.. Kjipingen
Trenger hjelp!! Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Min samboer har glemt meg,,,Hørte han sa det til småen i dag...Han harvært på jobb hele helgen,men ingen tlf enda :-(Sikkert glemt det igjen...Småen kom på det før han skulle ut,,,han kom løpende inn på kjøkkenet og sa gratulerer med farsdagen hehe...
woo-woo Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg og ble "glemt". Han påstår han glemte en liten gave han hadde kjøpt fra han å lillegutt på kontoret.. men jeg tror faktisk ikke på han...blir så irritert når han ikke kan si det som det er.
Dotten Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Jepp, men ingen overraskelse av det.... Visste han ikke kom til å huske. Samme i fjor... og såååå dårlig samvittighet når han fant det ut. Fikk da myyye på mandagen i steden for. He, he. Mannfolk altså! Men så lenge han ikke glemmer bursdagen min, legger jeg meg ikke ned for å dø liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå