Julispire! Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hvor lenge tror dere det er mulig å "klare seg" fint med kun ett soverom med baby?..
lille sprelle Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har noen venner som har klart seg helt fint med det i 2 år. Det spørs vel på innstillingen vil jeg tro!
snart mor til 3 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 I to år uten problem..etter det kan det være veldig greit å få soverommet for seg selv igjen,men man klarer seg veldig fint så lenge man trenger det :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Vi lever med kun et soverom og med nr 2 på tur. Får nr 2 før huset vårt blir ferdig i mai da. Men det går vel en kort tid. Vi leier midlertidig frem til mai
Julispire! Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk for svarene, ble litt roligere nå.. :-)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Vi har en datter på to og venter en i juli. Vi må fortsette å ha samme soverom et par år til og det tror jeg går helt fint. Vi foreløbig løst det ved at datteren vår har en liten krok med egen seng, lampe og bilder på veggene og forheng rundt, og vi har også brukt klesskapene våre som en romdeler, så når neste baby kommer får den også på en måte sitt eget rom. Ellers går det jo an å bruke skillevegger eller lignende. Det er veldig kjekt for barna og føle de har sitt eget lite rom og kjekt for foreldrene at de slipper å tenke på at de ikke kan skru på lys og lignende når de skal legge seg.
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Vi har hatt ett soverom helt siden gutten vår ble født i november 2005 og blir vel boende her med baby i tillegg i noen mnd. Må sørge for å få flytta før babyen trenger sprinkelseng vi da, for det har vi ikke plass til her!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Vi hadde bare et soverom frem til eldste var 2 år, ikke noe problem. Nå har vi to soverom, og snart 3 barn. De to eldste på et rom, vi og babyen på vårt.
Supermamm Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Vi sov på samme rom alle tre til dattera vår var 1 år, vi har to soverom og flytta henne da, men hadde vi kun hatt det ene kunne vi klart oss en stund til: )
wollywella Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Hvor lenge kommer vel an på hvor lenge man gidder/har mulighet. Har ikke barn selv - men jeg sov på rom med mamma og pappa til jeg var 6 - men dette var fordi det bare var 1 soverom i leiligheten.
Julispire! Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2008 Supert, tipper vi får ordnet ferdig huset slik at det blir flere rom før det eventuelle barnet er 2 år! :-)
togutter-08og10 Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Som flere skriver her så går det på innstilling, og hvis dere vet at dere snart skal flytte til noe større så går det nok. Det har jo også litt å si hvor stor leiligheten er generelt. Det finnes jo toroms leiligheter på 60 og 30 kvmeter.
Julispire! Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. februar 2008 Vi bor i ett hus hvor kun den ene etasjen er beboelig, men den er på 80 kvm, så vi har god plass sånn ellers, veldig stor stue og stort kjøkken. Når vi får pusset opp den andre etasjen blir det dobbelt så stort, men det er bare det at det kommer til å ta mye tid, og ikke minst mye penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå