saccara Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 på torsdag viste min urin prøve at det var egge hvite i urinen. nå i dag har jeg hovnet opp i den ene hånden og hatt små vondt i hodet i hele dag. burde jeg vente og se om det gir seg eller ringe? blodtrykket var helt fint på torsdag.
~Mita~ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 ta en paracet, funker den trenger du ikke ringe føden, men om den ikke virker ringer du! Da kan det være blodtrykket som forårsaker hodepinen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Va på kontroll på fredag jeg.. Urinen min var fin,blodtrykke hadde steget,men siden jeg har så vondt i hodet fikk jeg beskjed om å kontakte føden vis det ble verre.. Er jo ett tegn på svangerskaps forgiftning. Så ring å hør med føden. Venter nr 2 nå å har født før med svangerskaps forgiftning
saccara Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 har lissom ikke skikkelig vondt i hodet men sånn små vondt. akkuart sånn at det trykker litt i den ene siden av panna.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner hvordan du mener.. Men får å være på den sikkre siden så hadde jeg ringt. Selv går jeg rundt med en litt får trang hjelm på hodet,kjennes i allefall slik ut..
saccara Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 nå har jeg tatt en paracet, slappe litt av også se. gir det seg ikke får jeg ringe. føler meg lissom egentlig i fin form utenom hodet. litt stiv i den hånda som har hovnet opp bare. takk for hjelp
lille sprelle Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hadde det samme (bortsett fra at prøvene var fine) tok en tur til jordmor og fikk bekreftet at alt var i orden. Imidlertid ble det utover dagen veldig klart for meg at jeg var forkjølet....... JM sa at det var bedre å ta kontakt med helsepersonell en gang for mye enn en gang for lite og ikke vente for lenge (og det er jeg enig i. Gikk med blodpropp i mange dager før jeg tok kontakt, det gikk heldigvis bra, men... du skjønner poenget!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå