Gå til innhold

6 dager over termin... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli rastløs nå ja.

Har nesten mistet troen på at kroppen min skjønner opplegget her..!!

Endel maserier og nedpress, men thats it.

Skal heldigvis til overtidsvurdering i morra, spent på hva de sier.

Ifølge IVF-termin er jeg 9 dager på overtid i morra, og 7 dager etter UL-termin. Det SKAL skje noe i løpet av de nærmeste dagene, det gir jeg meg ikke på. Har panikk for at noe skal skje sånn helt på slutten...

Flere som går og tripper på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på 9. dag overtid nå, og skal ikke på kontroll før fredag... Har og mistet troen på kroppen min nå! Er ikke en eneste antydning til at noe er på gang.. Redd for å bli satt igang av Jm.. Håper virkelig at jeg slipper det!

Blir spennende å høre hva de sier på vurderingen din imorgen da:)

Lykke til!

Skrevet

Hmm, er du redd for å bli satt i gang?

Jeg er mere redd for å gå slik på overtid jeg, liker ikke det...

Nei, kan ikke disse kroppene skjønne tegninga da!?

Skrevet

ja jeg og... er 15 dager over termin... kroppen min er helt på jordet.. har vaska gulver i en time nå og har ikke fått en kynner en gang. jeg spyr snart... he he

Skrevet

Huff... føler med dokker :-S e 9 daga på overtid her å,VIIIIIL ha ut ungen nu.. :)

Skrevet

hoppendegla: stakkars dæ da,ka vi syt etter??? huff... Ikke arti det her,så går man jo å venta de siste 14 dagan før termindatoen å.. E så DRITlei alle som masa hver eneste dag om det ikke skjer noe osv... :-(

Skrevet

Ja, er litt nervøs for å bli satt igang.. Er vel egentlig ingen spesiell grunn til det,. men vil så gjerne at dette skal gå av seg selv:)

Jeg føler meg heller ikke særlig trygg på å gå overtid, og akkurat nå virker det sååååå lenge til fredag! Håper virkelig at disse kroppene tar hintet snart!

Skrevet

Ja man blir nedringt dagen lang...

Blir ikke mindre rastløs av den grunn, hehe...

Men koselig at mange tenker på oss da, må prøve å se slik på det.

Hvordan er aktiviteten i magene deres da forresten?

Her er det full action, og det er jo betryggende.

Virker ikke som at det er plassmangel som er problemet iallefall...

Skrevet

å ja jeg og... gidder ikke svare mer jeg... svarer foreldre hvis de spør da...

Skrevet

her er det skikkelig liv men lite kynnere.... var på sjekk i går og alt var bra me den lille.... heldigvis.. er nervepirrende å gå så lenge over tida..

Skrevet

Ja,æ får sikkert (å da lyg æ ikke) 7 mld hver dag om folk som spør skjer det ikke noe,kommer ungen snart,trudde du sku få i natt osv... Æ har gitt beskjed te folk at dæm får vite det når ungen e født,orka ikke svar mere æ heller,blir bare mere deprimert... :(

Skrevet

Jeg er bare 3 dager på overtid, men synes det holder i ALL mass. Vil få ut dette vidunderet NÅ!

Har merket en del sterkere kynnere og en del nye vondter, men man vet jo ikke hvor man er i løypa uansett, skikkelig frustrerende. Jeg må bare styre unna 14. februar da dattern min har bursdag. Alle andre datoer går fint. 10. eller 11. er fine datoer ;)

Skrevet

oi, bursdag på valentindagen... så kult... beste gava ever....

Skrevet

5 dager over her... og veldig klar for¨at noe skal skje ja!!

Skal til jordmor på onsdag, og håper at noe har skjedd innen den tid. Når er det vanlig med overtidskontroll på sykehuset da?? uka etter?

Skrevet

Egentlig er det vanlig med kontroll på sykehuset 14 dager over termin.

Men jeg liker absolutt ikke å gå over, så jeg fikk time nå i morra, da er jeg 7 (9) dager over. Var ikke noe problem da jm ringte til sykehuset for å ordne time til meg.

Skrevet

Er også 6 dager over termin, og det går oss alle på nervene.

Har hele tiden hatt troen på 11.feb, men da må han jammen sette igang snart. Tror jeg lekker litt fostervann, og det er lett rosa på farge, så det kan vel være noe på gang. Han er i allefall fullt aktiv der inne, og det er jo godt. Skal til jordmor i morgen, håper hun kan se noe endring...

Lykke til dere!!

Skrevet

Jepp, 6 dager over jeg også...Og ingen tegn til noe form for action.. Hodet til babyen er ikke festet heller (selv om jeg er førstegangs) så det ser ikke lovende ut for noen snarlig fødsel her nei.. Kjenner at tålmodigheten blir satt skikkelig på prøve om dagen! Overtidsvurdering på fredag, synes det er lenge til...

Krysser fingrene for at det må skje noe snart og ønsker alle oss overtidsdamer masse snarlig fødesmerte;-)

Skrevet

Sinemoren, det kan vel skje når som helst med deg som oss andre, selv om hodet ikke er festet?

Har hørt om flere som først har festet seg ved fødselen...

Har hatt endel murringer nå i kveld jeg, men det blir da aldri skikkelig vondt!!!!! Er skikkelig motivert for å ha det vondt jeg nå...

Skrevet

Ja, beste gaven ever! Spørs om vi klarer å feire den på selve dagen i år, får se an når lillebror vil ut av mors varme hule. Til nå virker det som han har det alt for godt!

Har spist veldig sterk mat i dag, kanskje noe skjer ;)

Skrevet

Jeg er bare 3 dager over men begynner å bli temmelig utålmodig ja. Hjelper ikke at jeg ikke har særlige symptomer heller, kynnerene er slik de har vært hele tiden, hodet er ikke festet og babyen står høyt - dvs magen har ikke sunket ennå. Grr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...