Næsningsfrua Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Det er jo morsdag i dag, og stedattra mi på 15 1/2 er her. Fikk overrakt presang da jeg sto opp i dag, og klumpen i halsen ble jammen stor... En pose med et dikt på: To a special mother Oh mother you are so special In everything you do You`ve always taken care of me And I share your love so true Og inni en spilledåse som spiller" You light up my life" Må jo ha gjort noe riktig+
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Næh... Så fint gjort av henne! Du er nok en kjempflott stemor, ja.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Å så herlig. Tydelig at hun setter pris på deg
skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Åhhh så koselig, hadde også blitt rørt ja
Næsningsfrua Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Men fikk jeg noe av mine egne store slamper? Neida..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Så nydelig da! Det er jammen et kompliment til deg som stemor:-) Kanskje legge ut denne på Mine, dine og våre;-)))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Dette er svaret på mange stemødres store frustrasjon: Jobben vi gjør er kanskje utakknemlig, men vi spiller en rolle og det er viktig hvordan vi oppfører oss ovenfor stebarna!! Du har gjort en fantastisk jobb og bør være stolt av deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå