Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Det er nemlig ikke bunn i sønnen min. Han er veldig ofte sulten. Han har lagt på seg masse, og veier dobbelt så mye som det han trenger. Er det noe fare ved dette?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Er ikke en liter maks da? Jeg ammer så jeg veit ikke, men har hørt/lest det. Lurer på om det er nyrene som ikke tåler det.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 hs sa at de regulerer det selv. det som blir for mye kommer opp i form av gulp. derfor blir ikke mm barn hvertfall overvektige.. sa hun
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Barn som kun får mm kan ikke overspise.. for mye mme er derimot ikke bra. Dette fordi mme innholder en del andre ting også... Mine barn har også kun fått mm og virkelig blitt tykke, men størstemann er en strek idag så dette renner av når de begynner å røre på seg...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Det er MME barnet ikke skal ha mer enn 1 l av i døgnet... Mm har jeg hørt de kan få så mye dem vil av... Men leste jo om en gutt i kina på 6 mnd eller noe som bare hadde fått mm, men som veide 16 kg eller noe... Så går jo ann å bli skadelig overvektig av mm også.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå