Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Noen som har tatt abort her og vil forelle meg om det.. Og hvilke metoder dere brukte?? Skal ta abort, er ikke fordi jeg har vært uforsiktig, gikk på P-piller,men det skjedde like vel. Er alene med en liten allerede og jeg og han jeg ble gravid med er ikke sammen, men bare gode venner. Velger derfor abort ettersom det ikke passer inni livssituasjonen min. Har tenkt nøye igjennom saken, veid for og i mot, men må tenke på meg selv, barnet jeg har først og fremst. Håper på konstruktive svar og råd. Ikke ute etter å provosere, eller få skyldfølelses råd, svar...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har en god venninne som tok abort da hun var 16. Jeg var med henne og fikk med meg hva som skjedde. Hun fikk en tab som gjorde at hun aborterte, det tok litt tid før det kom ut. Hun lå på sykehuset i nesten en dag, fikk smertestillende, hadde eget rom med toalett. Hun kjente ikke så mye smerter, men det var visst litt ekkelt å gå på do, da det kom ut mye klumpete blod. Det gikk veldig bra i grunnen...så ikke så drastisk ut. Dette er en metode å gjøre det på i alle fall. Ønsker deg lykke til, kommer til å gå veldig fint:) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå