rosa76 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Litt utenom tema, men...vi skal til paris om en mnd (uten barn) og så lurer jeg på reisetips! Annet enn eiffeltårnet og triumfbuen, Ønsker tips om gøyale plasser å spise, gå og kikke mm. Er veldig glad i trange gamle gater og smug, finnes det? Enn markeder? Takker kjempemye for svar:-) Gleder meg sånn!!!
Monique72 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Marché aux Puces - Clignancourt (Verdens største loppemarked) Vi var der i september. Fantastisk mye å se på. Gamle Gucci, Lanvin og Louis Vuitton vesker f.eks.(Ikke så veldig billige altså) Vi kjøpte noen gamle kinoplakater og aviser som var håndkolorerte. Denne linken viser "alle" markedene i Paris (med adresser og riktig metro).: http://www.zolong.com/articles.cfm?showArticle=true&nArticleId=15098&sChoice=SHOW_ARTICLE Ellers ville jeg att en tur til Versailles og sett på slottet. Helt fantasisk!!
mine små alver... Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg anbefaler også versaille.... Storslått!!
Singeline Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Da må du absolutt dra opp til Montmartre - sjekk ut kunstnerstrøket der oppe - helt spesielt. Louvre-museet er også stort (Mona Lisa) og Notre Dame. Begge deler nede i sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå