Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hva kan man gjøre og ikke gjøre etter et keisersnitt??? Tenkte på løft,vasking av hus osv....????????
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Så vidt jeg vet ut i fra venninner som har tatt, så tror jeg nok du hverken har lyst eller ork til å gjøre noe særlig i den første tiden etter ks. Er jo egentlig en ganske stor operasjon, så du får sikkert ev. beskjed om hva du kan/ikke kan. En særdeles tøff venninne av meg klarte knapt å gå etter begge sine ks.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Du skal ikke løfte så mye tungt de førster ukene, men ellers kan du vel gjøre det du vil? I alle fall gjorde jeg det, hadde ikke store problemer med verken det ene eller andre, såret grodde fort, var ikke veldig vondt, fin-fin form ganske så fort. Går det like bra med meg denne gangen, er det nesten så jeg ikke engang gruer meg til å være våken under operasjonen. Men det varierer selvsagt - noen får kjempekomplikasjoner etter vaginal fødsel og noen får det etter keisersnitt.
magj Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Har hørt at du ikke skal løfte noe tyngre enn en melkekartong. Men aner egentlig ikke...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Tommelfingerregelen er: Ikke løft noe som er tungre enn barnet ditt de første par ukene. Og barnet veier i de fleste tilfeller noe mer enn en ett-kilos melkekartong :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå