Gå til innhold

Noen som vet?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre og ikke gjøre etter et keisersnitt??? Tenkte på løft,vasking av hus osv....????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet ut i fra venninner som har tatt, så tror jeg nok du hverken har lyst eller ork til å gjøre noe særlig i den første tiden etter ks. Er jo egentlig en ganske stor operasjon, så du får sikkert ev. beskjed om hva du kan/ikke kan. En særdeles tøff venninne av meg klarte knapt å gå etter begge sine ks.

Skrevet

Du skal ikke løfte så mye tungt de førster ukene, men ellers kan du vel gjøre det du vil? I alle fall gjorde jeg det, hadde ikke store problemer med verken det ene eller andre, såret grodde fort, var ikke veldig vondt, fin-fin form ganske så fort. Går det like bra med meg denne gangen, er det nesten så jeg ikke engang gruer meg til å være våken under operasjonen.

Men det varierer selvsagt - noen får kjempekomplikasjoner etter vaginal fødsel og noen får det etter keisersnitt.

Skrevet

Har hørt at du ikke skal løfte noe tyngre enn en melkekartong. Men aner egentlig ikke...

Skrevet

Tommelfingerregelen er: Ikke løft noe som er tungre enn barnet ditt de første par ukene. Og barnet veier i de fleste tilfeller noe mer enn en ett-kilos melkekartong :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...