Gå til innhold

har d gått opp for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 8+3 i dag, men jeg klarer ikkje å skjønne at d er sant enda.. akkurat som om jeg ikkje klarer å tru helt på d, og da klarer jeg ikkje å forholde meg helt til d heller...

vi bestemte oss for å prøve litt før jul og 14 dager etterpå var jeg gravid, fikk jo ikkje så lang tid å forberede oss på.. flere som har d sånn?... gikk d lang tid for d gikk opp for dere som allerede har fått barn?

ikkje missforstå, dette barnet er veldig ønsket, men jeg klarer ikkje å forstå at jeg er mamma om 32 uker...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen!

Med nr 1 prøvde jeg i 6mnd, så da var jeg bare kjempeglad og heeelt i skyene når det skjedde!

Denne gangen var det ikke så planlagt, er like glad, men litt mer i sjokk og får det ikke til å synke helt inn :)

Skrevet

Jeg skal på ultralyd om noen dager (er 11+4) og tror ikke det helt kommer til å gå opp for meg før da. Spesielt fordi jeg er redd for at det skal være noe galt, uten at jeg har noen spesiell grunn til det. Jeg ble også gravid med en gang, så det kom litt brått på, men var absolutt planlagt. Hvis alt er bra på ultralyden så tror jeg det for alvor synker inn. Men etter å ha lest/hørt en del om MA har jeg fått det for meg at kanskje ikke babyen lever, selv om jeg vet at det er helt tullete å tenke sånn. Trenger denne ultralyden føler jeg for å slutte å tenke tullete tanker :-)

Skrevet

Jeg er 5 + 6 idag, og har visst om graviditeten i en uke imorgen. Ble gravid i 3. pp, og dette er vårt første barn! :)

Jeg tror det heller ikke, men det ER sant!! Sier "vi skal ha baby" titt og ofte til sambo og så smiler vi, glad og skremt samtidig. Det er jo en ny og ukjent ting for oss, så det tar litt tid å fatte det. Jeg merker at jeg er litt annerledes blant kjentfolk, det kan godt være pga at jeg går og bærer på en fantastisk hemmelighet som skal ut til verden om en liten stund :) *hihiiii*

Skrevet

Godt gjort med samme tidspunkt ;)

Skrevet

Ja da gikk det fort:) Med mitt første barn så beg jeg og glede meg med en gang og det gikk liksom fort opp for meg at jeg var gravid. Men nå er det helt anderledes..vi prøvde i et år denne gangen før det gikk og gleden var selvsagt stor men klarer ikke å glede meg helt enda. er så redd for at ikke alt skal gå bra denne gangen... jeg skal på ul imorgen og hvis hjertet slår og alt er bra da så håper jeg og tror at jeg klarer å slappe av og beg å kose meg med tanken på at vi skal ha et barn til:) jeg er forresten 9+1 nå:)

Skrevet

:-) Jeg vet akkurat hvordan dere har det.

Det er så rart. Vi har prøvd ca et halvt år og nå er det klart, 7+4. Klarer ikke helt å fatte det. Det er utrolig skummelt, men vi er glade. Gleder meg til å kunne fortelle det til alle!!

Skrevet

Hei

Jeg skjønner lite av at jeg er gravid også..er 5+5 i dag.

Går nok en stund til før d går helt opp her i gården.

Må vel kanskje en mage og ultralyd til.. vet ikke jeg=O)

Skrevet

Var meget skeptisk da jeg kasta pillene like før jul.. Bekymret meg fælt for hvor lang tid dette kom til å ta . Tenker jo mye på at jeg straks passerer 30 og klokken tikker. Har et veldig fint og avslappet forhold til min kjære sasmboer og vi ble enige om å la det stå til og ta ting som det kommer.. Ble skikkelig skuffet da jeg fikk mine vanlig svingninger og menssmerter i midten av januar da.. MEN første dagene av februar testet jeg positivt og har nå fått bekreftet at jeg er 7+1 :-) OG i dag er det morsdag.. Vi har bestemt oss ofr å fortelle det til våre foreldre i dag som en fin liten morsdagsgest :-) Har de siste dagene opplevd endel kvalme så JODA nå begynner det å gå opp for meg også :-)

Skrevet

Heisann alle vordende mødre:o)

Jeg er 5 + 5 idag, med den første, og synes det er veldig rart og skrive disse ordene. Tenk, jeg er GRAVID!! Dette må jeg repetere både til meg og min samboer ofte, og det er har nok enda ikke godt opp for meg enda. Lite symptomer har jeg hatt og det hele klaffet etter første forsøk:o) Har godt på prevensjon i nesten 9 år så jeg trodde ting skulle ta lengre tid.

Men heldigvis gjorde det ikke det, så nå gjelder det bare å forstå hva som er på gang... Men det er helt fantastisk og super spennende!!

JIPPI!

Skrevet

Har ikke gått opp for meg i det hele tatt selv om jeg faktisk er 11+0 på vei i dag. Kan nok ha litt med å gjøre at det klaffet på første forsøk og det hadde jeg ikke regnet med. Har en jente på 11 mnd så det blir litt tettere enn jeg hadde tenkt. Tida går med til jobb (80%), prøve å halde huset noenlunde i orden og så er jeg så trøtt at det går med litt tid på sofaen også.... Tiden fyker avgarde denne gangen mens sist var ukene laaaaange.

Skrevet

Jeg er 8+1 i dag, og skjønner heller ingenting. Ble gravid på første forsøk. Har en jente på 9 fra før, og det er så lenge siden at jeg føler det som om det er første gangen. Går og innbiller meg at det ikke er noenting inni her, og tør ikke engang håpe før jeg har fått det bevist. Veldig merkelig! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...