*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Skulle hatt TR 8 Januar, men den kom ikke før nå på tirsdag! Det samme skjedde forgje mnd jeg skulle hatt mensen! *Da hoppa jeg over november* Hva kan være grunnen? Aldri vært sånn før!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei snuppa mi! Så koselig å se et innlegg fra deg igjen!! Hvordan går det? Utenom syklus(s)-problemene... Tror ikke du skal spekulere i hva det kan være. Da kan du bli unødvendig bekymret tror jeg. Synes heller du skal bestille deg en legetime i morgen og få satt i gang med utredningen. Da er det nok ikke lenge til du står med en positiv test i hånden:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei snuppa mi=) Joda går sånn der igrunn! Skal få ordnet legetime, så fort andre ting har ordnet seg! Noen positiv test på deg da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det er viktigst å få orden på andre ting først, men når/hvis du skal til legen, så håper jeg du får rask hjelp så du blir gravid med én gang! Hør på denne sangen her, følg nøye med på teksten: Jeg gråt og gråt og gråt da jeg hørte den, enda vi ikke er i gang med utredning en gang;) Her er TR akkurat over, du hadde fått høre det med EN gang om jeg testet pos. Da skulle jeg dynket deg i så mye babystøv at du hadde blitt gravid bare M pustet på deg:P Tviler sterkt på at det blir noe baby her i gården uten hjelp. Så krysser alt jeg har for at sambo blir med til utredning i mai. Han er veldig fram og tilbake. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå