Gå til innhold

Er Quinny vognene ut???

Lyst på en til! fekk prins:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å bytte ut vår Basson vogn men en Quinny vogn.

Basson bag-vogna er forsåvidt en veldig god og fin vogn, men den tar vedlig stor plass i bilen.

Derimot er sporsvogn delen på vogna ikke fin i det hele tatt. Så det er i hovedsak ny sporsvogn jeg vil ha.

Har sett litt på finn. no. Og kommer over quinny freestyle vogner som i hovedsak selges med bagen også. Synest at desse baggene er så små, og at det ser ut som voksne folk som er på tur med "dukkene sine" ??

Men jeg synest derimot at soprsvogna ser fin og praktisk ut

Men er desse vognene "ute" nå?

hørest ut som om de fleste skal ha oth eller tetunia vogner nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sikkert 50 stykker som kjøpte den en dag vi var på barnas hus,så tror mange fortsatt kjøper den.

Bagen er knøttliten,nevøen min hadde vokst ut av den etter 3,5 mnd, og nå stikker bena hans langt utenfor sportsdelen(10 mnd),så romslig er den vel ikke akkurat.

Synes Quinny Speedi er så fin jeg,men tror jeg vil kjøpe en som er litt større.

Skrevet

den synest jeg også er fin, men minuset er at ryggen ikke kan legges helt ned =(

Skrevet

Jeg solgte min quinny og var glad for å bli kvitt den. Syns bakhjulene var altfor brede og fort ble romme for luft, og gjorde at den tok stor plass i bag.rommet i bilen. syns også setedelen var kort i ryggen og det samme med benplassen. Dessuten bråker hetta sånn når man tar den opp og ned. I det hele tatt, mye som irriterte meg med den. Sikkert mange som synes denne vogna er grei, men jeg anbefaler den ikke.

Skrevet

Syns det er en kanonvogn jeg. Hadde den til snuppa og har IKKE tenkt å bytte den ut til gullgutten kommer. Anbefaler den veldig:)

Skrevet

Kjøpte den når den var på tillbud på barnas hus jeg...

er jo leeeeenge til jeg får bruk for den, men gleder meg iallefal til å bruke den:D

Bagen er litt liten ja, og hetten bråker, det er et godt poeng...

men tror nok vi blir fornøyde med den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...