frøken blå Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Forbanna tulling av en samboer.... Hvorfor tror han det ligger TO morsdagspakker på spisebordet, til mamma og svigermor? (som JEG har kjøpt, begge to) Tviler på at barna våre på 4 1/2 og 16 mnd kan klare å fikse blomster, kort eller noe selv....??
Gifteklar:0)) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Da er vi to.Min samboer ligger fortsatt og sover.Holder på å koke meg kaffe så skal nå jeg og ungene kose oss med kake,som JEG kjøpte i går. Noen ganger er han bare helt fjott!!
frøken blå Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Århh.... Hvorfor ER de sånn? Fjerninger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå