skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Møtte en fyr ute i går som tydeligvis var ganske interessert i meg, for han viste alt om meg. Hva jeg heter, hva samboer heter, hvor han jobber. Hva xn heter,hvor han jobber. Hva barnet heter, hvor gammel hun er. Hva jeg gjør og hvilken barnehage snuppa mi går i. Hvilken bil jeg kjører og hvilken bil jeg har som jeg ikke kjører. Når jeg har bursdag og hvor gammel jeg er osv osv. Ble jo litt smigret da, men egentlig nesten litt creepy ) Han har jo skikkelig sjekket opp, for jeg kjenner han IKKE!
Mamma Mirabell Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Shit, hadde bitt redd jeg vist en kar viste så mye om meg...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hadde blitt dritt redd jeg... hehe:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Er det en du aldri har møtt før?? Isåfall ville jeg spurt han hva han driver med siden han vet så mye.. Det er frekt og ikke normalt at noen du aldri har møtt før vet så mye om deg.. jeg hadde ikke blitt redd der og da.. Men forbannet på denne personen..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hadde ikke blitt smigret i det hele tatt!! SKUMMELT!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde ikke blitt smigret et sted!
frøken blå Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Høres ekkelt ut, jeg hadde IKKE blitt smigret. Hadde blitt REDD. Han høres jo ut som en psykopat spør du meg.... (Han vet jo også at du ikke er "ledig", så da virker det iallefall fjernt!!) Vemmelig.
skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2008 ALDRI sett eller hørt om mannen, så ja det er jo litt på kanten. Men så tenker jeg at om jeg hadde en forelskelse så hadde jeg sikkert sjekka opp litt info om fyren, men han viste litt for mye smådetaljer.... Ble smigret igår, men idag sitter jeg og tenker at dette er jo ikke normalt....
Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Dette gikk forbi smiger i mine øyne, he he Ville blitt en smule skeptisk, ja. Og spurt hvordan og HVOFOR han vet så himla mye om meg! Betyr jo ikke at han er helt gal, he he, noen er bare litt vel intense når de liker noen..... Uansett ville jeg prøvd å finne ut litt om han, tror jeg.
skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. februar 2008 Ja ikke sant. Burde vel gjøre litt bakgrunnssjekk. Han beklaget jo at det kansje hørtes litt "rart" ut, men han hadde bare falt pladask når han så meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå