Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Uff det er så slitsomt! Så er man kanskje mer utsatt for dette når man er gravid også?? Har vore på og av med forkjølelse siden i høst. Nå var jeg fri en liten uke og var kjempegla for det. Men så kom det igjen verre enn noen gang. Hører ingenting, verker i hodet, presser i pannen, og verker spes. på høyre sida av ansiktet. Helt forferdelig. Noen som vet om det even. kan vere bihulbetennelse? og er det noe jeg kan gjøre for dette? Har ikke vert til legen, men burde kanskje?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Tror jeg hadde ringt legen jeg, for kan høres ut som bihulebetennelse ja. Kan bli veldig smertefullt hvis du lar det gå for lenge!
Hikken Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Bihulebetennelse kan gå over hvis man pusser nesa konstant, men siden man ikke skal bruke nesespray når man er gravid kan det lønne seg å gå til legen for å få litt antibiotika. Hadde akkurat det samme forrige uke, ble heldigvis kvitt det med saltvannsspray og kleenex. God bedring :-)
lille sprelle Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Saltvannsspray, ev. nesehorn (tar litt lengre opp en sprayen), pusse nesa hyppig. Akupunktur er en fin måte å få tømt "hjernen" (hehe) på. Det funker! Går an å prøve å massere på akupunkturpunktene. I øyebryn, i den lille "gropa" /hakket i sjelettet om du skjønner, rett til høyre for nesevingen. God bedring!
Guttemamma75 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Det er IKKE farlig å bruke nesespray så lenge man ikke bruker det lengre enn 10 dager....
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vært forkjølet siden jeg ble gravid...altså uten avbrekk i 4,5 mnd:-( Hadde også en runde med bihulebetennelse i jula. Jeg er konstant hes i stemmen og husker ikke hvordan stemmen min egentlig høres ut...hehe..Men men forhåpentligvis blir jeg vel kvitt forkjølelsen snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå