Gå til innhold

større nese...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som synes nesen har vokst i sv.skapet? Jeg synes ihvertfall min ser mye større ut. Snodige greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes plutselig nesa mi så kjempestor ut en dag, men dagen etter var den normal igjen.

Aner ikke hvorfor :-P

Skrevet

har faktisk hørt om dette her før, kan hende at dere har vann i kroppen uten av jeg skal si det med sikkerhet... Er ikke noe spesialist på store neser akkurat :o)

Jeg har selv vann i beina og merker at de er betydelig rundere... og når jeg trykker på de er det liksom en liten grop etter fingeren lenge etter... merkelig..

kan jo hende det er det? hmmm...

Skrevet

Mye moro som skal skje når man er gravid :-D

Sambo ler seg i hjel hver gang jeg nevner en ny uhumskhet som har dukket opp :-)

Skrevet

Tror ikke jeg har fått større nese, men fikk høre i går at jeg hadde fått "gravidtryne". Da søstra mi var gravid hadde ho nese utover hele ansiktet på slutten av svangerskapet....hehe

Skrevet

Et kjerringråd sier at man får større nese og mer grove trekk i ansiktet om man venter gutt. Jeg vanter jente og har ikke merket noe hovenhet i ansiktet eller større nese ihvertfall:) Men det har sikkert mest med væskeansamlinger å gjøre om den ser større ut

Skrevet

Hmm, jeg har hørt omvendt jeg. Hvis du venter jente så får du den typiske gravidnesa, og at jenter stjeler morens skjønnhet.

Skrevet

Har 1 mnd.igjen av sv.skapet og venter gutt.har fått ``potetnese``hørt at det er pga.væskeannsamling i kroppen.Gleder meg til å få orginalnesen min igjen.

Skrevet

Jeg har en gutt fra før.. fikk ikke større nese da. Har også hørt at jenter stjeler mors skjønnhet. Må vær hormonelt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...