Gå til innhold

Noen andre som driver med fryseforsøk for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Progynova siden forrige fredag. Skal inn til ul i morgen, så jeg regner med at det blir innsetting i løpet av uka. Koselig å holde følge med eventuelle andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg er på fryseforsøk - det første og satte inn på fredagen:)

Skrevet

Vi hadde vel vårt første ivf forsøk sammen også mener jeg. :-) På hvilken dag hadde du innsetting? Jeg skal til kontroll i morgen. Hvilken dag kan jeg regne med at det blir innsetting? Er på dag 10 i dag. Har begynt å kjenne at noe skjer i magen, ellers har jeg ikke merket noe til medisinene. Går på Progynova.

Skrevet

En ting til. Er det vanlig å sette inn to egg ved frys? Får de aller fleste det hvis de har? Har inntrykk av det.

Skrevet

jeg satte inn på fredagen - to gull egg håper jeg :)

De sier en anbefaling og hos meg sa de 1, men jeg ringte dagen etter og sa at vi ønsket å sette inn to:) og da sa hun at det kunne jeg fint sagt fra om ettersom det er vi som til syvende og sist bestemmer dette...

Skrevet

Hvordan funker det med fryseforsøk?? Har en liten prinsesse og fremdeles 8 egg på frys. Lurer bare på hva som skjer i et fryseforsøk. Spør her siden denne tråden var så lett tilgjengelig...

Skrevet

Hvilken syklusdag var du på da du satte inn?

Skrevet

Hei Trilletralle. Dette er min første gang, men jeg kan fortelle det jeg vet. Dagen man får mensen begynner man med noen medisiner som heter Progynova. Man går på de først i 9-11 dager, så skal man inn til kontroll. (det skal jeg i morgen). Da måler de bla tykkelsen på slimhinna for å se om det er klart for innsetting. Så avtaler man dag for innsetting, og lab folka tiner opp egga. Overlever de blir det innsetting. så må man gå på progesteron tror jeg det er noen uker etter.

Skrevet

jeg fikk mensen 23/1 - satte inn på fredagen 8/2 - har ikke på hånden hvor mange dager det er....

jeg har fått beskjed om at hvis den sitter(noe jeg håpoer den gjør) skal jeg bruke progynova og crinone frem til jeg er i uke 12 - du opplevd det?

Skrevet

Takk skal du ha... 74skytte. Kunne ringt klinikken, selvfølgelig, men det var jo veldig letvint å få svar her, da...

Skrevet

Hei. Vi skal snart i gang med fryseforsøk. så jeg lurte på om noe vet hva dette ca vil koste? koste va det koster vil, mne bare lurer:)

Skrevet

Medisinene kostet ca 1200,- tror jeg. Det er det eneste.

Skrevet

I uke 10 skal jeg slutte med medisiner. Jeg går på progynova og progestan.

Var til ultralyd i dag. Det så bra ut, så det blir innsetting på onsdag dersom det går bra med egga.

Skrevet

Hei!

Jeg er nå på rugedag 10 på fryse forsøk.

Det jeg gjorde var å ringe til de når jeg hadde fått mensen. Så Var jeg på UL på 10. dag i syklusen. Da så de på livmorslimhinnen og slikt. Så fikk jeg beskjed om å ta eggløsningstest til jeg fikk utslag. den dagen jeg fikk det ringte jeg til de igjen, og fikk time til innsetting 3 dager etter. Så nå går jeg her å ruger på 2 egg.

Ikke alle som blir stimulert på forhånd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...