Gå til innhold

Listen for oss som har blitt glemt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

på morsdagen...

 

Jeg ble glemt :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

men det skal sies at vi ikke er så opptatt av slike ting, men han kunne jo sagt gratulerer med morsdagen da...hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt tidlig å si at du er glemt,kanskje det kommer?:)

 

Er på jobb jeg da,så ingen feiring på meg enda-men når jeg kommer hjem:)

Skrevet

Regner ikke med å få noe...er alene oppe ennå,så kan jo alltids håpe.

Skrevet

Jeg er ikke direkte glemt, men gubben er på fotballtur i manchester så sitter nå her alene og blomstrer på morsdagen jeg da.

Har ikke snakket med han enda, men håper for hans skyld at han husker å gratulere med i løpet av dagen!! hehe:)

 

Heldigvis har pappa tatt affære og invitert meg og snuppa på frokost klokken 11:)

Skrevet

Jeg har blitt glemt :(

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor dere sturer jeg da. Dere er jo ikke mammaene til kjærsten deres?

 

Når barna blir store så kan man feire morsdagen men ellers så får vel dere heller bare ta litt ekstra vare på mamman deres....

Skrevet

Kan virkelig si jeg har blitt glemt,for han ligger oppe og er fyllesjuk enda,og jeg vet fra før av att han ikke bryr seg om det.

Men jeg ''tvang'' han nesten til å sette inn en gratulasjon fra gutta mine i avisen.. hehe

Skrevet

Jeg er ikke glemt, det vet jeg. Men det var hans tur til å stå opp i dag og det greide han ikke siden han var på fylla i år, irriterende for han har vært sykemeldt i tre uker nå og har derfor sovi masse!! Og det har ikke jeg...

Skrevet

Too hard to handle!!! : Er du blitt glemt eller er du ikke blitt glemt?????

 

Så se til h#Q)%& å dra til deg den forbanna sure tonen din... det er ikke snakk om diamanter i forventinger her, men en "gratulerer med morsdagen" kommentar!

 

Så dette er ikke snakk om å sture for pokker...

Det er min første morsdag, bare så det er sagt!!

Skrevet

Oj slapp nå virkelig av da damen. Jeg har ikke mannen min her og guttene mine er for små til å si noe men har fått noen mld av andre..

 

Kanskje andre som skal dra til seg en viss tone.. Makan til oppførsel da.. Må da få lov til å kommentere ett innlegg eller????

Skrevet

jeg er glemt jeg og enda jeg har pratet om det i en uke. hehehe.....forventer ingenting av den mannen lenger. får ikke noe til jul eller bursdag heller. men han kunne nå sagt det til datteren vår slik at hun kunne ha tegnet en tegning eller sagt "gratulerer med morsdagen"!!!

Innrømmer at jeg er skuffa......vi lager altid til på farsdagen!!!!

Skrevet

jeg har og blitt glemt og regner ikke med at det kommer noe heller..

 

jeg må innrømme at jeg syns hvertfall første morsdagen er litt spesiell og med det mener jeg ikke at jeg skal få hele verden osv. men kanskje et lite kort eller "gratulerer"

sånn som pappaen fikk på farsdagen!

han fikk kort og en liten bamse fra jenta si så jeg hadde vel kanskje regnet med et eller annet jeg og..

Skrevet

jepp..men minte ham på det! Og nå er han ute på "tur"... hehe... lurer på hva bensinstasjonen har i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...