Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 på morsdagen... Jeg ble glemt men det skal sies at vi ikke er så opptatt av slike ting, men han kunne jo sagt gratulerer med morsdagen da...hehe
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Er det ikke litt tidlig å si at du er glemt,kanskje det kommer? Er på jobb jeg da,så ingen feiring på meg enda-men når jeg kommer hjem:)
hollering Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Regner ikke med å få noe...er alene oppe ennå,så kan jo alltids håpe.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke direkte glemt, men gubben er på fotballtur i manchester så sitter nå her alene og blomstrer på morsdagen jeg da. Har ikke snakket med han enda, men håper for hans skyld at han husker å gratulere med i løpet av dagen!! hehe:) Heldigvis har pappa tatt affære og invitert meg og snuppa på frokost klokken 11:)
Mamma Mirabell Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 jeg skjønner ikke hvorfor dere sturer jeg da. Dere er jo ikke mammaene til kjærsten deres? Når barna blir store så kan man feire morsdagen men ellers så får vel dere heller bare ta litt ekstra vare på mamman deres....
Gothminister Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Kan virkelig si jeg har blitt glemt,for han ligger oppe og er fyllesjuk enda,og jeg vet fra før av att han ikke bryr seg om det. Men jeg ''tvang'' han nesten til å sette inn en gratulasjon fra gutta mine i avisen.. hehe
Kaffemocca Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke glemt, det vet jeg. Men det var hans tur til å stå opp i dag og det greide han ikke siden han var på fylla i år, irriterende for han har vært sykemeldt i tre uker nå og har derfor sovi masse!! Og det har ikke jeg...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Too hard to handle!!! : Er du blitt glemt eller er du ikke blitt glemt????? Så se til h#Q)%& å dra til deg den forbanna sure tonen din... det er ikke snakk om diamanter i forventinger her, men en "gratulerer med morsdagen" kommentar! Så dette er ikke snakk om å sture for pokker... Det er min første morsdag, bare så det er sagt!!
Mamma Mirabell Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Oj slapp nå virkelig av da damen. Jeg har ikke mannen min her og guttene mine er for små til å si noe men har fått noen mld av andre.. Kanskje andre som skal dra til seg en viss tone.. Makan til oppførsel da.. Må da få lov til å kommentere ett innlegg eller????
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 jeg er glemt jeg og enda jeg har pratet om det i en uke. hehehe.....forventer ingenting av den mannen lenger. får ikke noe til jul eller bursdag heller. men han kunne nå sagt det til datteren vår slik at hun kunne ha tegnet en tegning eller sagt "gratulerer med morsdagen"!!! Innrømmer at jeg er skuffa......vi lager altid til på farsdagen!!!!
Snupi27 Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 jeg har og blitt glemt og regner ikke med at det kommer noe heller.. jeg må innrømme at jeg syns hvertfall første morsdagen er litt spesiell og med det mener jeg ikke at jeg skal få hele verden osv. men kanskje et lite kort eller "gratulerer" sånn som pappaen fikk på farsdagen! han fikk kort og en liten bamse fra jenta si så jeg hadde vel kanskje regnet med et eller annet jeg og..
♥Coxinelle♥ Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 jepp..men minte ham på det! Og nå er han ute på "tur"... hehe... lurer på hva bensinstasjonen har i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå