Amanda- Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 alle disse EVIGE debattene om amming. mme, røyk, teppe fremfor vogna og faens #¤%&/!!! hvorfor kan ikke bare alle passe på seg selv da? om noen ammer og andre gir mme.. betyr det noe for deg hva andre gjør? har du ikke noe bedre og bruke tiden på? ja noen røyker? so what? går det utover ditt barn? at en kjerring du faen ikke kjenner en gang røyker? osv... herregud !!! skaff deg ett liv kjerring! helt alvorlig. jeg er drit forbanna lei all kritikken her inne. jeg bryr meg ikke om hva noen mener om meg. men noen tar seg kanskje sikkelig nær av alt som blir skrevet her inne. HVOR GAMMLE ER DERE? (dette innlegget er ikke rettet mot noen spess., snakker generelt)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Helt enig med deg!!:-) Greit nok at denne siden her er til for at man kan spørre om råd og veiledning, snakke med andre som er i samme situasjon osv. å det er kjempe flott!! Men så er det jo alltids noen som da bruker en sånn side til å spy ut sine fordommer og galle...
Amanda- Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 råd og veiledning ja.. ikke "jeg er bedre enn der fordi jeg gjør slik og slik" holdninger.... men noen er vell bare slik av natur... det viktigste er at alle har det bra med hva de gjør og trives med det.. ikke trakke ned på hverandre,,,
Amanda- Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 dytter litt på denne fordi jeg mener dette er viktig for trivselen her inne!
scoobidoo Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Selv synes jeg det er så latterlig med alle disse "jeg-vet-best-innleggene", at jeg ofte ikke orker å lese dem... Jeg sier/skriver ofte hva jeg mener om en sak, men jeg skriver ikke: "De som ikke gjør sånn som meg, de er dumme, dårlige mødre som burde skamme seg."
Mamma til snart 4 Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 er helt enig. det som burde vært her inne var at ingen kan være anonyme på forumene, de som vil ha profil her, må legge inn opplysninger om seg selv slik at alle kan se alder å hvor de er fra, trenger ikke navn da. istedet for at brukeren har ingen profil, da skulle vi sett hvor mange tøffe det var her inne, skal vedde på at det nesten ikke hadde kommet ett stygt svar da;) for da pyser halvparten ut, har ikke anonym knappen da vettu;)
Amanda- Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 jeg er bare drit lei av det. det er ingen som er bedre enn andre...man gjør slik man selv mener er best og riktig for seg og sine barn.
Sunshine2222 Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er enig, men samtidig kan det jo hende at man tenker litt ekstra selv. Jeg har ihvertfall gjort det :-) INNIMELLOM.... men å si ting på pene måter ligger vel ikke til alle, hehe, det har vi vel skjønt alle sammen.....
selma07 og engel Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Det er jo helt lattelig at noen faktiskt tillater seg å stille spørsmål ved andres omsorgseven fordi de feks røyker å ammer.... ??? Nei passe på seg selv er lurt...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Helt enig.Jeg bryr meg heller ikke noe om hva andre mener om meg her inne.Det er ingen her inne som skal komme og fortelle meg om jeg er en god mor eller IKKE.Det er det ingen her inne som vet noen tingen om.Men jeg vet at jeg er en god mor da.:)hehe.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Fordi det er kjedelig! Og så trenger jeg ikke passes på, hehe...
Tony Soprano Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Helt enig! Blir så masse usaklig tull! Blir helt kvalm av og til! Folk får passe sine egne saker, og slutte å være så frekke i kjeften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå