Sjefsmegga Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Her i hus feires den ikke, skal ha kake senere i dag, men ikke pga morsdagen, men fordi det er søndag og da er det kakedag. Gubben som skal bake vel og merke. Han ligger å sover søtt mens jeg har stått opp med unga, vi bytter på å sove lenge på søndagene her :-)
Gjest irismor Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Her feires det ikke morsdag, farsdag eller lignende dager. Kake blir det i hvertfall ikke her i dag. Snuppa sover, pappan er på jaktfeltstevne Rakkestad og jeg.... Ja jeg har fått den berømte omgangssyken så her er det en skikkelig møkkadag.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Feirer ikke her. Nå har jeg vært mamma i bare 1,5 år, da, men tror neppe vi kommer til å feire noe. Har aldri vært opptatt av mors-farsdag Her var jeg oppe tidlig med lillegutt og pappa`n er på jobb, og kommer sikkert til å jobbe til seint på kvelden (men fikk en gratulasjon før han dro, da...hehe)
Gothminister Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg og søskene mine feirer mamma,men blir ikke noe feiring av meg. Gubben bryr seg ikke... Da måtte jeg gjort alt selv,og det gidder jeg ikke. Men når unga blir eldre,så må jeg vel,er jo en tradisjon vi har og sette pris på mamma.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Vi feirer den ikke noe særlig,men min mormor hadde gitt beskjed om at hun ikke ville ha blomster med morfar i dag,hun ville heller ut å spise middag så da skal vi bli med...Ellers hadde vi sikkert fart på besøk til de og spist vafler,me det gjør vi ofte på søndager:)
auro Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Har utsatt morsdag til neste søndag. Flytter i morra tidlig, så her er alt kaos. Men neste søndag er vi "hjemme" hos bestemor og mormor etter 8 år laaaaaaaaaaangt avgårde, så neste søndag blir det kake.
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Mannen min er bortreist med jobb. Så jeg er alene hjemme til imorgen=) Altså, barna er her, den ene sover og den andre leker=)
LadyLuck & Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 her blir det ikke noe feiring i år, orker rett og slett ikke noe. For høygravid og lei til noe som helst egentlig =(
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Vi feirer i grunnen ikke verken mors- eller farsdag i vår familie. Og i år gjør vi det tydeligvis heller ikke... :-) Mannen har ikke nevnt det... Men han sto opp med gullet, da, noe han faktisk gjør hver helg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå