Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 at snuppa på 18 mnd sover dårlig? HUn får det så og si hver natt, og ligger og sparker og slår rundt seg og ynker og griner i søvne. Andre med likn erfaringer??
hit og dit Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Eg og mallo har hatt nokre veker med tett nase no, og me har begge sove dårligare. Ho sover vanligvis lange perioder om natta, men har dei siste vekene vert våken kvar 1,5time. Så eg trur det kan virke inn på søvnen, erfaringa vår tilseier iallefall det.
frøken blå Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Ja det vil jeg nok tro. Sover selv dårligere når jeg er tett i nesen. Slitsomt.... Mine råd er å dryppe henne i nesen med saltvann før du legger henne + heve sengen i hodeenden.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Tro hvorfor man blir så tett i nesen da? BLir det jeg og.... Skal ikke være mye støv der inne... Hun sover for tida på mitt rom, men blir tett på sitt rom også..
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 prøver meg på en dytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå