Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Våknet i natt og måtte på do. Var helt rart, etterjeg var ferdig bare fortsatte det å renne litt, ikke mye, bare en desiliter eller så. Fikk full panikk, og tekte "F** er jo en mnd til termin" Slimpropp og allt på plass enda, ikk mer lekasje, og ingen kynnere rier. Rareste jeg har ært med på... =)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 uff,hørtes merkelig ut. Har du vært til sjekk hos lege? (regne egentlig med det siden du vet at allt er bra)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke alle som merker når slimproppen går, så den kan ha gått uten du har merket det. Sånn du beskriver det, så høres det ut som når vannet gikk hos meg sist jeg var gravid. Jeg skulle reise meg opp fra do, og det fortsatte å renne. Dersom hodet til babyen er festet, og godt nede i bekkenet, så kan det lekke litt og litt. Ta på deg et bind, og ring inn til føden, slik at du kan komme inn og få sjekket det. De kan ta stix og sjekke bindet dersom det lekker mere etter hvert. Riene mine startet ikke før nesten 2 døgn etter vannavgang hos meg. Vær obs på at du ikke bader, eller har sex etter vannavgang - dersom dets skulle være det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 var inne til sjekk i natt/dag tidlig. Allt var som det skulle, og ingen tegn på fødsel enda meg som er HI foresten
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Ok ) Det var godt at alt var bra. Da får babyen vokse litt til da
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 hadde vært lettere krise om det haddde skjedd i natt. Ikke ferdig med noe enda. Seng etcer kjøpt inn, men ikke skrudd sammen. Har ena en del klær etc å kjøpe, vaske,stryke etc. Og hadde håpet å fylle fryseren litt til den første tiden. Men fått beskjed om å ta det litt med ro,sånn for sikkerhetsskyld HI
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hehe..... Vet godt hvordan det føles Sist helg tror jeg hodet til babyen festa seg her, og jeg hadde sinnsykt sterke kynnere som kom i tag, og holdt på i 3 timer, og hadde enorme nedpress. Da kjendte jeg at jeg ble ekstremt stressa for at jeg ikke har gjort noe klart enda =/ Så i helga har jeg vaska alle klærne, gjort klart det meste, og skal reise å hente vogna i uka ;o) Har fortsatt hele 6 uker igjen til termin, men det skal blir godt å slippe å tenke på at noe skulle kunne skje, og mannen min må ta seg av vasking ol...hehe..... Er tryggest når jeg får gjøre det selv c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå