Gå til innhold

Opplevde noe rart i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt og måtte på do.

Var helt rart, etterjeg var ferdig bare fortsatte det å renne litt, ikke mye, bare en desiliter eller så.

Fikk full panikk, og tekte "F** er jo en mnd til termin"

Slimpropp og allt på plass enda, ikk mer lekasje, og ingen kynnere rier.

Rareste jeg har ært med på... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,hørtes merkelig ut.

Har du vært til sjekk hos lege? (regne egentlig med det siden du vet at allt er bra)

Skrevet

Det er ikke alle som merker når slimproppen går, så den kan ha gått uten du har merket det.

Sånn du beskriver det, så høres det ut som når vannet gikk hos meg sist jeg var gravid. Jeg skulle reise meg opp fra do, og det fortsatte å renne. Dersom hodet til babyen er festet, og godt nede i bekkenet, så kan det lekke litt og litt.

Ta på deg et bind, og ring inn til føden, slik at du kan komme inn og få sjekket det. De kan ta stix og sjekke bindet dersom det lekker mere etter hvert.

Riene mine startet ikke før nesten 2 døgn etter vannavgang hos meg.

 

Vær obs på at du ikke bader, eller har sex etter vannavgang - dersom dets skulle være det.

 

Lykke til :)

Skrevet

var inne til sjekk i natt/dag tidlig.

Allt var som det skulle, og ingen tegn på fødsel enda

 

 

meg som er HI foresten

Skrevet

Ok :o)

Det var godt at alt var bra. Da får babyen vokse litt til da ;)

Skrevet

hadde vært lettere krise om det haddde skjedd i natt.

Ikke ferdig med noe enda.

Seng etcer kjøpt inn, men ikke skrudd sammen.

Har ena en del klær etc å kjøpe, vaske,stryke etc.

Og hadde håpet å fylle fryseren litt til den første tiden.

 

Men fått beskjed om å ta det litt med ro,sånn for sikkerhetsskyld

 

HI

Skrevet

Hehe..... Vet godt hvordan det føles :) Sist helg tror jeg hodet til babyen festa seg her, og jeg hadde sinnsykt sterke kynnere som kom i tag, og holdt på i 3 timer, og hadde enorme nedpress. Da kjendte jeg at jeg ble ekstremt stressa for at jeg ikke har gjort noe klart enda =/

Så i helga har jeg vaska alle klærne, gjort klart det meste, og skal reise å hente vogna i uka ;o)

Har fortsatt hele 6 uker igjen til termin, men det skal blir godt å slippe å tenke på at noe skulle kunne skje, og mannen min må ta seg av vasking ol...hehe..... Er tryggest når jeg får gjøre det selv c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...