Gå til innhold

Noen som har erfaringer med 3D ul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul til uka, i Porsgrunn, men hva er det de sjekker?¨

Er i uke 26 så jeg har jo bestilt den selv, blir godt å vite at alt er ok.

Men noen som har erfaringer?

Mye de kan finne ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på 3D i uke 30 sist gang. Det er ikke mye de "sjekker" da. Det meste er jo blitt sjekket på OUL i uke 18-19. De kikker etter kjønnet og sånn, og viser godt rundt slik at dere skal få se. Det er jo det hele timen handler om, at dere skal få hilse på mini i magen. Medisinsk time er det jo ikke :D

Skrevet

De sjekker det samme som på ordinær UL, at alt som sjekkes kan ser ut til å være i orden. Dette gjøres helst i 2D. Så tar man en lengre "kikkerunde" i 3D, men det er i grunnen mest for å se den lille. Det meste av det man kan finne ut finner man ut i 2D, fordi det gir et bedre medisinsk bilde av tingenes tilstand. Er ikke så mye "mer" man kan finne ut med 3D, er mest for å se :o) Men veldig gøy da!!

Skrevet

hvordan bestiller man en sånn 3D ultralyd da? og hvor mye koster det?:)

Skrevet

Har ingen erfaring å komme med jeg da. Men vis du ser på www.ultralydklinikken.no kan du lese og se litt hva du kan forvente deg.

 

3D ul på ultralydklinikken i sandvika koster 800kr. Majorstuaklinikken koster 1500kr. Den som ligger i moss koster 1350kr tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...