Gå til innhold

Noen som ser her? Hadde "besøk "i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvem som var her, for var ingen jeg kjente igjen til å begynne med. Ble litt redd, men forsto at det ikke var noe skummelt.

Var i gangen og støvsugda da jeg kort så noe hvitt bevege seg. Men var bare meg og sønnen min hjemme. Gikk inn i stua og ut på kjøkkenet og fikk skikkelig gåsehud, gikk forbi og gåsehuden la seg, gikk tilbake og fikk gåsehud igjen. Så fulgte "h*n" etter oss litt rundt i huset.

Noen som kan se hvem det var? Er ikke her i dag, og tror det er første gang h*n har vært her, el første gang h*n har vist seg for meg på den måten.

Vet det høres sprøtt ut, sambo lo bare av meg i går, men vet hva jeg følte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lurer veldig*

Skrevet

Vet ikke om det blir det svaret du vil ha men, jeg "kjenner" at pappa'n min er her jeg. Jeg kjenner tobakks lukt og føler sterkt at han er her. Jeg vet ikke om det er jeg som tuller eller om det virkelig er noe.

Skrevet

Har også opplevd det.Skulle støvsuge i stuen da jeg pluttselig så en mannskikkelse stå i døråpningen i gangen,så det i sidesynet så jeg skvatt skikkelig,trodde det var samboeren min som var kommet hjem tilig,men var ingen der.skikkelig ekkelt.

Skrevet

før så bodde det en gutt her som het sebastian, han fulgte etter meg over alt og jeg så skygger av han hele tiden. han ødela alt som var elekstrisk og lette etter moren sin.

det kom en mann og tok viste han veie over til den andre siden. og etter det har ingen ting blit ødelagt og jeg har bare sett skygger 1 gang. før så jeg dem hele tiden vær dag

Skrevet

jobba på en pianobar en gang i tiden, og der var det mange som "ble stoppet" når de gikk rundt med søvsugeren.

de klarte ikke å gå rett frem noen ganger, men måtte "gå rundt" noe som de ikke så.

hold dere til å bare vaske gulvet jenter! så kan gubbene ta støvsugeren:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...