Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 stor grå klump med str som en halv tommel! Blir veldig engstelig. Hadde en medisinsk abort i midten av desember. Hadde mens for 1 mnd siden i 14 dager og begynte helt plutselig å blø usedvanlig mye igår. Har litt småvondt i magen nå, bør jeg kontakte lege idag eller kan det vente til imorra?
Turtelduen Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville kanskje ringt for å høre hva dem sier... Skader jo ikke det. Høres litt ut som en abort da.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Regner med at det ikke er noe farlig.. Men siden det ikke er så lenge siden du har hatt en abort ville jeg ringt ned og hørt med legevakten for og være på den sikre siden.. =) Du har ikke hatt noen andre plager etter aborten?? Feber eller andre sykdomstegn?? =)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Nei har følt meg helt fin. Men synes det er rart at en så stor del liksom skal bli liggende. Var til ul i romjulen etter aborten og fikk da bekskjed om at det var en liten rest inni i livmoren men at dette ville komme ut ved føste mens. Men mener å forstå at dette var en bit med kun noen mm str. Og det som kom ut var jo en stor bit! Kan ikke skjønne at det kan være noe annet enn rester heller da, men blir litt skremt.
Turtelduen Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Da var det nok den biten tror jeg... Kan jo måle feil på ul...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Hvis de sa at det skulle komme rester ut så er det antagligvis det.. Men ville uansett ringt og hørt.. Du har jo hatt en mens tidligere før denne også etter aborten.- var vel da legene mente at restene skulle komme ut.. Greit og være på den sikre siden og ringe.. Ikke bra at det ligger igjen rester som koagulerer og ikke kommer ut.. =)
Fire småtroll Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hvis jeg skal tippe vil jeg tro det er en rest som har kapslet seg inn litt.. Men er du engstelig kan du jo ringe legevakta for å høre. Jeg tror jeg ville ventet og sett.
Mamma til snart 4 Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 har ikke brukt tampong etter det da;) hehe. ikke lett å si hva det kan være, sikkert rester da, men greit å finne ut hva det var, kanskje det mer også, men slike ting skal jo ordne seg selv og ikke være farlig;)
~~DoraDora~~ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Høres akkurat ut som en vanncyste...helt normalt og helt ufarlig. De kan bli store som appelsiner, men kan også komme ut sammen med menstruasjonen før de blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå