Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ja, da er tiden min på BIM snart over. Vi får baby-gutten vår i morgen (mandag), som er to dager før termin. For ett år siden var jeg en av dere her på Bli Gravid.... helt utrolig tanke egentlig. Vi holdt jo på en stund før vi fikk det til, og da var dere her inne virkelig et halmstrå og oppmuntrende lyspunkter når det var tyngst. Å støtte hverandre sånn som jeg ser her inne er helt utrolig, og jeg må si jeg savnet mange her inne etter at jeg faktisk ble gravid. Nå har jeg jo sett at flere har kommet videre til trimestersidene, og det er jeg kjempeglad for. Håper dere alle kommer dit, og at dere får det dere ønsker dere så masse!!! Så en stor takke-klem fra meg til dere som husker meg, og lykke til til ALLE som hører til på Bli Gravid. Krysser fingrene for dere!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Gratulere på forhånd med guten:-) Satser på at vi kommer fleier etter med fødsel innen 1 års tid....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer på forhand får jeg si da. jeg husker deg godt da jeg ble gravid og hadde termin des 07, men mistet. jeg ble gravid igjen og fikk termin 29.feb 08, men mistet. Jeg husker at du da var inne på 1.tri. Du får ha lykke til videre, så får jeg håper at lykken snurt mot meg også snart
Dotten Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer så masse med morgendagen Endelig skal dere få treffe gutten deres. Jeg husker deg jeg, og jeg er en av de som fortsatt er her inne. Jobber nå med å få til nr. 2... er i vår 19. pp. Kos dere masse, og i morgen blir du mamma
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hei:) Jeg husker deg. Tiden flyr jammen meg fort, tenk at du skal få babyen din snart! Gratulerer så mye på forhånd:) Kos deg masse med den lille baby-gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå