Gå til innhold

Føler meg så ensom og trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

for tiden, elsker å være mamma, men jeg føler det mangler noe i mitt liv

Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne snakket med, men orker ikke snakke om depresjonen min til mamma.

Savner det å ha en voksen person i mitt liv som bryr seg om meg og viser meg kjærlighet.

Blir så trist når jeg er på barsel treffet igjennom helsestasjonen for der skal damene bare snakke om mannfolka sine osv og jeg er helt alene.

Syns det er litt dårlig gjort at de ikke tar litt hensyn med tanke på at jeg har sagt at jeg er alenemor og ikke har noe godt forhold til exen/barnefaren.

Jeg har vært alene hele svangerskapet og har måttet takle alt på egenhånd, jenta mi er 6 uker og min ex har enda ikke kommet på besøk for å se dattera si.

Greit nok at han i mai ville jeg skulle ta abort for han mente vi ikke hadde råd og at han ikke ville bli pappa.

Men det er min kropp og jeg ville ikke ta abort så jeg valgte å beholde for det var det eneste rette.

Han virker stolt nå og spørr hvordan det går med jenta mi og meg på telefon eller msn, men det virker som han er redd jeg skal gjøre det samma som exen hans.

Han har allerede to sønner fra før og mora dems nekter han å se dem så han har ikke sett dem på flere år, men jeg har hele tiden sagt at jeg ikke er henne.

Jeg syns det er veldig viktig at ett barn har begge sine foreldre i livet sitt uansett om de er sammen eller ei.

Tenker jo på jenta mi sitt beste, hva skal jeg gjøre når hun begynner å spørre etter hvor pappaen sin er, hva skal jeg si da??

Er bare så dritt lei av å ha det sånn her, hvorfor kunne jeg ikke hatt det litt lett for engangs skyld, fortjener jeg ikke det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Uff, jeg kjenner meg litt igjen ja... Var også alene under hele svangerskapet. Vesla sin pappa ville ikke ha noe med oss å gjøre. Jeg tror det eneste du kan gjøre er å vise at du er villig til å la han treffe henne når han ønsker.. Klart dere må ha faste avtaler etterhvert men kan jo hende han er litt redd nå. Han kjenner jo ikke datteren sin sånn som du. Ikke kjent henne sparke inni magen eller noe. Gi han litt tid så kanskje han kommer.

Vesla mi er så gammel nå at hun innimellom spør hvorfor pappa ikke er her og ikke henter henne i barnehagen etc... hun blir 5 i sommer. Jeg for min del prøver å svare så godt jeg kan og så ærlig jeg kan. Gjøre hele temaet ufarlig på en måte. Om pappa'n til vesla di velger å ikke ha noe med dere å gjøre så er det hans valg. man kan ikke tvinge noen til å ha samvær (mener jeg da) Uff.. dette ble litt rotete svar... send meg gjerne en PM om du ønsker.. så kan vi skravles mer...

Lykke til også håper jeg du fikk sove litt!!!!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Ja det er tøft å gå svanger alene huff, håper ikke jeg må gjennomgå det igjen alene.

Har hele tiden vært åpen og sagt at jeg vil han skal være delaktig i livet til jenta mi, det er bare han som nøler.

Tror det beste hadde vært om han hadde sett henne snart, så jeg håper han kommer når jeg reiser til mora hans på besøk.

Han bor over 50 mil unna meg så det er ikke så lett for noen av oss å poppe inn på ett besøk heller.

Selvom faren til dattera di ikke er i livet hennes er hun nok glad som har deg som mammaen sin :)

Men en dag forstår hun nok hvordan faren sin er, hvor ofte har du kontakt med bf da?

Jeg har sendt deg en pm :)

skal legge meg nå, lillegull har hatt vondt i magen derfor våkenetter de siste dagene

Skrevet

Oi!! 50 mil ja.. er litt avstand også det da!! Skal krysse det som krysses kan for deg jeg..

Jeg har ikke snakket med pappa'n hennes siden hun var 4 mnd.. vi bor ikke såååå langt unna hverandre men han kan stå 3 meter unna meg og se meg i øynene men se rett gjennom meg.. merkelige greier det der...

Sove godt da!!

Skrevet

Ja det er ett godt stykke hehe, får bare håpe broren hans skal en tur til mora si snart, han bor hos han og har ikke lappen så er broren som kjører han.

Huff så fælt at det finnes sånne drittsekker! :(

Ja skjønner godt hva du mener, ikke bra med følelskalde menn.

Tusen takk :)

Fått pm jeg sendte deg eller?

Skrevet

Hei du. Hvordan har dagen gått? Håper du fikk sove litt og slappet av litt!

Skrevet

hei jeg har sovet og slappet av masse :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...