Kirsebæra Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Dette er min andre morsdag. Jeg føler jeg er heldig som får oppleve morsdagen med de jeg elsker. Men det mangler en person, og det er mamma. I november var det tre år siden mamma døde, og jeg kjenner på dager som dette at jeg savner mamma noe så enormt! Jeg skulle gitt hva som helst i verden for å få, om så, bare en time med mamma i morgen/idag! Skjønner ikke helt hvordan verden kan være så urettferdig å ta fra ett barn moren sin. Herregud som jeg savner mamma nå!! Gratulerer med morsdagen alle mødre! Ta vare på dette øyeblikket, og hedre din mor denne dagen også!
Nit@™ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Gratulere med morsdagen. Ja, vi er heldige som kan dele denne dagen sammen med ungene! Personlig legger jeg ikke så mye i denne dagen, men jeg kan forstå at slike dager blir spesielle for deg. Tenn et lys for mamma`n din, og tenk på alle gode minner. Det er jo en fin måte å hedre hennes minne på! Kos deg med dine i dag! Gratulere med dagen til alle dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå