HelenFlores Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har mye ryggsmerter, så ille at jeg ikke kan være på bena mer enn en time to om dagen, og eneste lindring er å ligge flatt/sove. Går til fysio der jeg også gjør øvelser for å styrke bekkent og magemusklene, og det hjelper, men er interessert i å høre om andre alternativer. Har ikke lyst til å prøve alt for å kanskje finne en ting som hjelper, det har jeg ikke økonomi til. Smertene er i musklene i korsryggen, noe oppover ryggen og hele bekkenet samt noe nedover lårene... Prøver å komme meg ut og tusle litt hver dag for å ikke stivne helt til, men er nå begynt å bli desperat etter å finne en behandling som hjelper. Er enda elleve uker til termin og det blir verre for hver dag. Ikke ment som noe syteinnlegg det her;) bare info og ønske om mange tips...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Vil anbefale akupunktur,hvertfall hvis det er muskulært og det er det vel siden du går til fysio. Jeg har hatt veldig god effekt av det hvertfall.Koster jo litt,men er ååå verd det hvis det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå