GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 ååå, jeg har gledet meg i 1 og ett halvt år for å komme inn hit! Det er helt fantastisk! Jeg har for første gang testet positivt, 4 ganger i dag. Er så spent og glad og alt på en gang! Er så uvirkelig at jeg tenker at om jeg tester i morgen så er den sikkert negativ:-P Men liker å tenke positivt! 4+2 i dag:-)
MrsL1 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Så koselig! Gratulerer masse, masse og lykke til!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Velkommen inn hit! Er jo ekstra kjekt naar man har ventet saa lenge.
*tornerose* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer så mye :-) Virkelig fortjent når du har prøvd så lenge, skikkelig etterlengtet med andre ord :-) Er nettopp kommet inn hit jeg oxå og det er veldig uvirkelig å tenke på at jeg faktisk er gravid og tok en test i går bare for å være sikker... hehe :-) Velkommen skal du være :-D Klem fra
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Tuusen tusen takk! Det er hyggelig å føle seg velkommen, dette er så fantastisk! Jeg måtte jammen teste i dag tidlig også, og den var fremdeles positiv, å det var jo bra! Tenk, vi kan jo feire litt morsdagen i dag vi også sånn litt i stillhet som kommende mødre:-) LilleMy: så fantastisk at du venter ditt tredje barn! Dette er vårt første, men jeg ser definitivt for meg flere barn senere. Hvor langt er dere på vei nå??
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 GRATULERER SÅ MASSE!!! Du får joine oktoberklubben her på BIM Kjenner jeg blir utrolig glad når noen har strevd så lenge får det til! Det er helt fantasktisk Morsdag er gøy Ble vekt av sambo og min lille på 1 år, han ga meg en kjempekos og ett kyss- Altså, kyss er å åpne munnen og la alt sikkel renne nedover kinnet mitt... hehe, men av en eller annen syk grunn føles det fantastisk bra å bli kliss våt
*tornerose* Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Hei igjen oktoberbarn :-) Ja dette er min 3. spire og vi gleder oss såååå masse... pluss å fortelle det til jentene, men tenkte å vente litt :-) Er kun i 5 uke :-) Hva med deg og når har du termin? *klem*
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2008 så utrolig spennende da LilleMy! Kan tenke meg du er spent på å fortelle jentene dine det:-) Vi er også kjempespent! var på besøk i dag hos svoger og svigerinne, de har ei prinsesse på 7mnd og vi spiser henne helt opp! Det er så koselig! Ut i fra mine beregninger har jeg termin ca 18.okt, er vel 4+3 i dag tror jeg. Du har vel termin litt før?
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk!! Hehe.. sitter å smiler for meg selv her og sambo spør hva jeg smiler av..:-P Et ekte barnekyss altså!! kan det bli herligere?! Hvor langt er du på vei og når har du termin? :-))
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 kjempe bra at det endelig klaffet... gratulerer så masse... 4 tester er ikke feil...
Baby-i-magen Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 gratulerer så mye masse:) selv lykkelig gravid:) går i min uke 24 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå