Gå til innhold

en trist start på livet til thea!


kamillyy

Anbefalte innlegg

Jeg føde den 6 feb kl 10 14.samme dag som jeg hadde bursdag:) alt begynte med rier natten den 5 feb kl 4..begynte og få rier 10 min i mellom helt til kanskje 8 på morgenen og da ble de sterkere og sterere og da var det 5 og 6 min i mellom riene.Jeg dro ikke til sykehuset før kl 13 00.den 5 feb.Da jeg kom inn sa de at jeg måtte gå inne på sykehuset i en time for at riene sulle bygge seg opp å bli sterkere,etter den timen skjekket de meg og da hadde jeg 4 cm åpning.Når jeg fikk meg føderom så jeg at det var badekar der og jeg satte meg oppi badekaret og oste meg,,hadde ikke spesielt med rier når jeg lå i det varme vannet.Etter jeg hadde vært i badekaret i 15 min gikk jeg opp og da kom riene oftere og oftere men de varte ikke lenge.etter noen timer med rier sjeket de meg igjen og jeg hadde 6 cm åpning..og 7cm så 9 og til slutt full åpning og da sulle jeg begynne å presse kl var da 08 30.Jeg presset og presset men ingen thea ville ut.Jormødrene begynte å bli rastløse og begynte med sugekopp og da kom hode hennes 2 cm utenfor sjeden,,og jeg presset helt til hodet var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei! jeg sendte inn resten av historien men den kom vist ikke.Thea var død når hun kom ut.og de fikk ikke liv i henne før etter 5 min,men da lå hun i koma.Hun lå med nedfrysningsdrakt i 3 dager for å forebygge hjerneskade.Nå er drakten borte og hun har det bare bra! de har tatt bort respiratoren og mr undersøkelsen i dag var flott:) hun er frisk og fin nå! helt utrolig,,kunne aldri trodd at hun i det hele tatt skulle overleve og til og med være helt frisk...Jeg fikk prøve å amme henne i dag,,det var så koselig:) men vi skal være på sykehuset ca en uke til for å se ann at alt går bra med henne og ammingen.JEG ER SÅ GLAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si at det som skjedde var at skulderen hennes satte fast i bekkene mitt så de holdte på lenge med å få henne ut...legen måtte inn med hele handen for å dytte skulderen på plass,men da skulderen var fri til og komme ut satte resten av thea også fast..de vridde henne og slet,men de fikk henne ut til slutt...men som sakt alt er bra nå:) hun veide 4250g og var 55cm så hun er en stor og rund jente:) og jeg som er så liten hehe,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra til slutt, og gratulerer så mye med jenta!!! Og lykke til videre, høres ut som en robust liten frøken du har fått der!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å grøss for en historie! Men gud så flott at alt er bra med dere begge!

Uff tenker det var en påkjenning.

Fantastisk hva so går an idag.

Lykke til videre, håper alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så fælt, må ha vært skremmende for dere da :o men gurimalla er glad det gikk såpass bra da!!!! *klemmer* gratulerer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg for en historie!!! Dere må jo ha vært sjokkskadd! Det er et mirakel at hun overlevde og det viser stor livsvilje fra den lille jenta! Hun kom nok til jorda for en grunn og gir seg ikke så lett! Kos dere hjemme begge to :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grøss, ja det var verre enn jeg hadde forventet. Fantastisk at det på tross av startproblemene har gått så bra! Masse lykke til videre.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...