lip smacker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Er i uke 21, å har hatt vondt i ryggen og magen de to siste dagene...Kan minne litt om mens smerter,og de kommer og går...Er liksom øm på en måte.. Er bekymret!! Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Høres ut som murringer? Vondt eller bare plagsomt? Ingen blødning? Ville kanskje tatt kontakt med JM for å høre, men ikke bekymre deg for mye;)
lip smacker Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Mer plagsomt enn vondt ja...Hva er murringer? Kynnere?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 nei, som svake mens smerter som er plagsomme, men ikke spesielt vonde.. Vet ikke helt om det kan være kynnere, mulig folk opplever det forskjellig? Med meg var kynnere slik at magen strammet seg og det var vondt liksom;) om du er nervøs kan du ringe til jordmor på mandag bare for å høre, men tror ikke du bør være bekymret.. Jeg hadde også en del murringer i mitt forrige svangerskap, er visst flere som har;) Hvor langt er du på vei da?
N_79 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Heisann Er også i uke 21 og har det på samme måte. Idag når jeg skulle stå opp var det vondt o reise seg helt opp i stående stilling. Gjorde vondt nederst i magen som om den holdt på å sprenge...el den føltes helt stram. Vondt i ryggen ofså. Det gikk helt fint å sitte i ro, men idet jeg reiste meg igjen gjorde det vondt. Jeg ble også bekymret og snakket med min svigerinne som har en liten på 8 mnd. Hun hadde akkurat det samme og sa at hun hadde lest alt hun kunne om det. Det er bare kynnere, livmoren som strekker seg for å få plass til småen. Det beroliget meg veldig. Skal til jordmor om noen dager så om det ikke blir verre så snakker jeg med henne om det da. Har hørt at det er verre for hvert barn... Og at du kan gå til fysioterapaut og få hjelp om det er plagsomt. Håper det hjalp litt
lip smacker Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 Takk, for kjempe fine og beroligende svar jenter! Er litt mindre nervøs nå;-) Har ubehag i dag også dvs litt vondt nedrest i magen,men mest på sidene,øm i ryggen...Magen blir stram og hard når det står på,så da er det vel kynnere? Men hvordan vite om det er for tidlig fødsel på gang eller bare kynnere? Æsj!!! Føler meg overhysterisk nå! Men jeg blir virkelig dårlig,når jeg ikke vet hva som skjer...Fler som har opplevd dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå