lega66 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 jeg sliter så sinnsykt nå, kjenner jeg er lei meg og sint samtidig... har ei venninne som fikk en unge idag, og egentlig så er jo det bare kjempe koselig, men jeg tenker "hvorfor er det ikke meg", jeg vil jo så inndelig ha en liten unge jeg oxo, men jeg blir jo aldri gravid. har prøvd å ikke tenke på det, men det er jo ikke så utrolig lett da... det blir jo til at du tenker på det hele tide. TR kommer jo aldri som den skal, det har den ikke gjort på 2 år. kommer og går som den vil. nesten hver gang jeg vurderer å ta en test så kommer TR. jeg vil, jeg vil.... men det blir jo aldri min tur... uff nå klager jeg masse her, men jeg følte bare for å få det ut... sorry
Veslesnuppa Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Kjenner meg så altfor godt igjen....... Venninder som produserer masse babyer... Og jeg sitter liksom her med skjegget i postkassa.. TR er veldig uregelmessig på meg også,så ikke lett å finne EL:( Prøvd i over 2 år jeg også. Men den som gir opp har tapt da:) Så vi må prøve videre!!!
lega66 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg skal ihvertfall ikke gi opp men føler meg vel bare litt dum siden jeg får disse følelsene. Egentlig så er jo veldig glad på dems vegne, men kunne bare ønske det var meg
Giinaღ Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Huff, jeg er også en av dem som må se venninner få baby mens jeg dessverre mistet. Er spesielt sårt med hun ene, hvor jeg skulle vært like langt på vei.... MEn jeg skal kanskje ikke klage da jeg fakisk KAN bli gravid og "kun" har mistet en gang. Allikevel er det så vondt så vondt. Har du vært på utredning da???? Lykke lykke til!!! hold motet oppe. Klem
lega66 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 jeg har ikke vært på utredning. har ikke turt å ta det opp med legen min heller. jeg er så utrolig redd for svaret jeg kan få. jeg hater leger, men det er nok fordi jeg frykter det verste med en gang... vet det sikkert er lurt å komme seg til legen og bare fortelle det, og kanskje få gjort noe med det. mulig jeg nevner det for legen til tirsdag når jeg først skal dit uansett...
Giinaღ Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Skjønner deg sååå godt. Er også veldig redd for leger og unngår å gå dit om jeg virkelig ikke MÅ i frykt for å få en beskjed jeg ikke takler. Men... husk at i de fleste tilfeller så kan faktisk leger gjøre noe med barnløshet. Enten om det er fordi man lider av stoffskifteproblemer, har skillevegg i livmor eller hva som helst. Og ventetiden tror jeg er ganske lang også både for å få utredning OG for eventuell behandling. Så mitt råd til deg er å bite tenna sammen; og kom deg til lege LYKKE lykke til iallefall!!!!! Kken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå