Gå til innhold

Herregud je er pratesjuk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen å prate med... Kun katta, som jeg har smugla inn i leiligheta, for husverten vil ikke ha han her(har hatt problemer med tidligere leietaker, han hadde 7-8 katter som dreit overalt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som er pratesjuk her eller?

Skrevet

Jeg er mer kranglesyk.

Eier du ikke respekt her i livet? Når husverten sier han ikke vil ha katter der, så ikke dra katteskinnet inn! Pælm katta ut og legg deg med ren samvittighet ovenfor husverten din. Ærlig talt!

Skrevet

Ikke faen om jeg kaster Kaptein Sabeltann på dør(ungene har valgt navn) Han Skal være her, er jo for pokkern meg selskap for en stakkars forlatt dame... Nei, her skal han få være, husverten er en dritt uansett, så han skal bare holde kjeft

Skrevet

Hva er det du har kalt den stakkars katta? Bytt navn, nå, eller kast den ut.

Skrevet

Hva slags verdier gir du videre til dine barn? Ignorere husvertens ønsker for egen glede? Og snakker du med en katt så er det bare en ting å si... Issues...*himler med øya* Hehe

Skrevet

Det er ungene som har gitt han navn...

Verdier? Ungene vet jo ikke at han ikke får være her egentlig, det de ikke vet, har de ikke vondt av...

Pus er egentlig akkurat som mannfolk, han sover nå du vil prate, og vil kose når du vil sove, maser om mat hele dagen....

Fanken, kanskje jeg skulle lempa han ut likevel? han er sikekrt utro mot meg han også det katteskinnet...

Skrevet

Du lærer dem dobbeltmoral, hykleri og løgn! Fy deg, ungene dine blir tatt av barnevernet og du burde tvangssteriliseres. Er det mulig, herregud for et menneske.

Hehe, på tide å gi mine egne katteskinn mat. De skal holdes inne i natt, for de får ikke lov til å g ut og være utro mot meg:P

Skrevet

Herregud, de må jo bli en del av det løgnaktige sammfunnet de også. De må lære at alle juger, snylter og driver med ting de ikke skal...

De skal tidlig krøkes :P

Kaptein sabeltann har allerede spist en boks mat i dag, så han får ikke mer.... meld meg til dyrevernet, jeg gir ikke pus mat :P

Skrevet

Jeg sitter her og tyvlsermens jeg gafler i meg nonstop, og for hver gang jeg er borti skåla klinger det (når den kræsjer i chipsskåla), og da skvetter jeg i frykt for at minsten skal våkne. MEN MINSTEN ER JO IKKE HER, HAHAHAHAHAHAHA. Ååå, jeg føler bare for å gni det inn at jeg skal sove en hel natt helt alene! Fatter ikke hvorfor jeg sitter her enda.... Er 2 nonstop igjen, så er jeg borte=D

*gni gni*

Skrevet

*LER*

Sitter her med kaptein sabeltann i fanget... nå vil han kose, men ikke jeg... men han er jo skjønn da :)

Skrevet

Jeg hadde katt en gang... Da den varv kattunge (og etterpå oxo) fulgte den etter meg overalt, men den var så pysete at hvis vi traff folk stakk den av. Jeg skulle til en elsker en gang og katta (han het Smirnoff og viste seg senere å være en hunn) fulgte etter, men kastet seg i en grøft da det kom en bil, og siden var han borte. Hele neste dag spurte jeg folk om de hadde sett ham (jeg jobbet i en av bygdas 3 butikker) og fikk opplyst at han (hun) var observert i en gammel løe visa vis det splitter nye gamlehjemmet. På vei hjem fra jobb gikk jeg innom der løen stod og plystret "Smirnoff", uten tanke for omverdenen. Bekymret som jeg var hadde jeg glemt at det var åpningsdagen på det nye gamlehjemmet, så det stod bøttevis med folk noen meter fra der jeg stod.

"Mjaaaau" hørte jeg, og der ser jeg den nydelige kattungen min utenfor løen, og med en gressmark mellom oss løp jeg mot ham mens jeg ropte "SMIRNOOOOOFF"

(se dette for deg i sakte film)

Jeg løp mot katten og katten løp mot meg, og midt på gressmarken møttes vi og katten hoppet opp i armene mine. *sukk*

Jaja, det var en god hstorie tenker jeg! (har drukket littøl og vin, men alt er sant!)

Skrevet

ler så jeg griner... Sinnsykt bra....

Kaptein S er helt gal her nå...han vilslikke på hendene og i ansiktet

Skrevet

jeg er prate syk. og ingen å prate med her heller. sitter hjemme mens mannen min er ute å koser seg.... sønn har nettopp hatt astma anfall... og nå så kjeder jeg meg og er prate syk

Skrevet

Jeg kjeder også ræva av meg... Har bare den gale katta som selskap....men han blir for intens.....

Skrevet

sann er det med katter.... he he. har gitt mann min beskjed om at jeg skal ut å drikke neste helg for da er det min tur. jeg får to lønninger til uka, en på tirsdag og en på fredag og da får også gubben forskuds lønna si. party party på meg....

Skrevet

Jeg er også pratesjuk, snudd døgnet helt på hue, sov i hele dag pga jeg var oppe i hele går natt pga lillegull hadde vondt i magen.

Skrevet

velkommen i gjengen. sønn min våkner annen hver time og sliter med å puste pga anfallene. begynte i går. ikke noe gøy

Skrevet

Har vurdert å stikke på byen jeg også til helga... Har barnefri da :)

ikke for at jeg har så mye å drikke for, men har da noe hjemme....

Er så digg å stikke ut å møte folk :)

Skrevet

Jeg sover bare et par timer i døgnet jeg da.... Får ikke sove... I natt(eller på morran i dag) sovna jeg ikke før halv sju, og klokka ni våkna jeg av at junior ståt å slår på puta mi....hehe...

Mamma, jeg vil ha mat!!!!!

Skrevet

Huff hva slags anfall?

Dumme meg som ikke tenkte på at det var kål i våruller, spiste det på onsdagen.

Men nå sover hun så søtt, snorker og lager lyder :) Men huff så vondt det var å se henne gråte og at hun hadde vondt.

Jeg tok en dusj sammen med henne og masserte magen og ryggen, da ble hun så blid og smilte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...