velsignet med to Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Takk, og gratulerer til deg og alle andre fra meg og
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer så mye med dagen alle sammen.Vi er flotte mødere alle sammen.:)Legg armene rund deg selv og gi deg selv en stor klem...
m-mamma Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Takk det samme! Her gidder ikke mannen skjenke det en tanke så jeg gratulerer meg sjøl.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 huff ikke her heller.. han ligge rog snorker og jeg furter etter 3 timer søvn i natt:( blæææ MAMMA BURDE FÅ SOVE PÅ MORSDAG!!! sorry GRATULERER ALLE SAMMEN
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 tusen takk, gratulerer til deg og alle de andre :-) Idag skal jeg og gullet trille en tur muligens til kiosken, skal kjøpe meg en blomster bukett fra Sarah siden jeg ikke har noe kjæreste som kan gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå