Gå til innhold

Kan dere se hvilket kjønn dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil se på ul-bildet på profilen min og si hva de ser?

Det ser jo ut som en gutte-tiss, det sa jordmor også - men er det heeelt sikkert? Kan det være navlestrengen som ligger over der?

Har så lyst til å shoppe masse skjønner dere, og ikke bare i nøytrale farger;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det var så mye å tvile på der nei spør du meg, hehe:)

Skrevet

Ja, dette må vel være en gutt. Kan ikke forstå annet....

Skrevet

Ser ut som gutt, ja ;-)

Skrevet

jepp....veldig likt en guttetiss.....jeg har snart 3 gutter så jeg har sett noen slike ul bilder før ja....og aldri har det vært tvil.

Skrevet

Tror trygt du kan shoppe litt i lyseblått der ja ;)

Skrevet

Hvis ikke det er gutt må jeg si jeg syntes synd på jenta;-)

Klart det er en gutt!

Skrevet

Jeg fikk også et slikt ultralydbilde av gutten vårs, da vi var på UL:) Spent å se om det blir gutt...Har handlet ALT i blått, og vært 100 % sikker på at det må jo være gutt. JM på ultralyden sa også at det ikke var tvil.

Men de siste dagene har jeg fått helt panikk og tenkt "tenk hvis....", terminen nærmer seg, så er vel derfor ;-) Men det er nok gutt ja =)

Gratulerer!

Skrevet

Enstemmig vedtatt altså? Er det ingen som har opplevd at det ser ut som en gutt, men har blitt jente?

Spørs om det er for at terminen nærmer seg at man plutselig blir litt usikker ja + at så mange har spådd jente;-)

Skrevet

Var just på UL og der så vi tydelig er at det var en gutt:-) Liknet veldig på hva jordmor viste oss, så tror nok helt sikkert det er en gutt du har i magen:-) Syntes bildet var veldig tydelig!

Men hvis du fremdeles er usikker kan du jo ta en privat UL for å få det bekreftet?

Skrevet

Hehe........ :)

Hvis ikke dette er en gutt, så er jammen meg jeg Jomfru Maria!!! ;) hehe..... Dette var kanskje det mest tydelige ulatralydbilde som jeg noen sinne har sett!!! ;) hehe......

Jenter har ikke slike ting som stikker slikt opp assa!!! ;) hehe.... Dessuten, hadde det vært jente, så hadde det vært 3 tydelige hvite streker der under og det var det ikke! :)

Så handle alt det guttetøyet du har lyst på du snuppa! :)

Gratulerer med å få en gutt!! :D

Skrevet

Tusen takk for det:-D

Spørs om det blir handlet masse lyseblått nå ja, er litt mer betrygget nå;-)

Skrevet

Det er baller der så det må jo bare være en gutt da:=)

Min gutt ser i hvertfall slik ut;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...