Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 tror jeg har låst noe midt i ryggen! og det er helt jææævlig å vri på overkroppen! føler meg som en nittiåring!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hekseskudd?? Hadde det en gang... Klarte overhodet ingen ting... Lå rett ut på gulvet med beina på puter i 3 dager.. Brukte en hel evighet bare for å få reist meg opp å kommet meg på do... Det kjennes ut som at noe har låst seg bak der ja... Har ingen tips desverre, annet enn at det går over av selg selv... OM det er hekseskudd da... Kan være en ide å ringe legevakt og...
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 ja ser det an hvordan det går i morgen,har det ikke gitt seg til mandag ringer jeg legen! håper jeg kommer meg opp av sengen i morgen hehehe...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Du har fått hekseskudd! Har du en elektrisk varmepute eller varmeflaske, legger du deg på den. Smør Tigerbalsam der det gjør vondt.(Får det på apoteket.) Finn en god liggestilling. Gå og sitt minst mulig. Det kan ta et par-tre dager! Har nettopp hatt det, gikk med overkroppen framoverbøyd som ei gammal kjerring.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hehe ja det var det da:) Hekseskuddet jeg hadde blei bedre etter noen dager. Bare ta det veeeldig med ro:) Lønner seg å bruke goood tid ut av senga i morra ja.. hehe:) Huff er ikke noe godt det der altså... Masse god bedring:)
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 åh da slapper jeg litt mer av. var redd for sykemelding jeg nå! og ikke minst at jeg skal ha datteren vår hjemme mens sambo jobber! uff.. satser på at det er vekke til i morgen! det er noe drit dette her!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Ikke for å skuffe deg, men om det er hekseskudd, er det ikke vekk i morra... Om mannen din har mulighet burde han være hjemme med dere, sånn at du får slappet godt av. Det går fortere over da...
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 ja men har må jo på jobb?? han kan ikke bare ta seg fri fra jobben pga en lusen låsning vel?
Sjokoladekaka Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 gå ti kiropraktor. det einaste som hjelper. Då er det bedre med ein gang:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Hvis du har så vondt at du har problemer med å bevege deg, er det ikke bare en lusen låsning! Han har jo de ti dagene med barns og _barnepassers_ sykdom. Hvis du har problemer med å fungere er det god nok grunn. Så langt barnet ikke er så gammelt at det klarer seg selv. (Men da har han vell heller ikke de 10 dagene)
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2008 hun er bare 1 år. ja jeg får se i morgen hvis ikke får jeg bare si ifra til ham.. uff svigerfar kommer IKKE til å like dette (han er en av sjefene på jobben hans.... og liker LITE at han er vekke fra jobben selv om det hadde handlet om død eller liv.. )
prekæs Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Smertestillende og bevegelse. Gå en lang tur. Daglig. En lang tur vil si 1 mil.
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2008 jeg går tur hver dag... går og legger meg jeg, så merker vi hvordan det går i morgen hehehe... gidder ikke ta smertestillende jeg, tar ikke en paracet en gang med mindre jeg ligger nærmest døden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå