selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 sier jeg halvhøyt for meg selv - og får automatisk dette svaret av mannen min : "suck on my salty balls"... hehe... får man automatisk dårlige kollektiv humor når man har vært gift noen år?
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 godtesyk, lyst på noe å spise, gomle på
Odine! Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Kjesken = har lyst på noe salt? Jeg pleier å si "kjesken på noe godt", for å presisere at det er noe søtt jeg vil ha, men det er vel egentlig feil bruk av ordet.
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 du er rar. gomle i vei, men ikke bit for hardt.
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 å være kjesken er vel mer et uttrykk for å være saltsugen enn søtsugen ja har det fra morra mi, som er sørlending.
Odine! Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Ja, det er der jeg også har det fra. (Sørlandet, ikke fra mammaen din)
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 vel, som du skjønner så passet jo kommentaren fra min mann godt inn - dårlig humor, men saklig none the less
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Kan få noen seige menn av meg har overspist meg på det + at jeg har 200g med fruktnøtt i kjøleskapet *grynt* forsyn dere som vil ha,for jeg tar natta jeg nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå