Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 andre som synes det er sjikkli HARRY? Jeg håpet så inderlig at INGEN kjøpte det til oss når lillegutt ble født, og det gjorde de heller ikke. Phu..
blittmamma07 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Syns de er kjempesøte. Jeg kjøpte til meg selv jeg. Mere harry å lage en tråd ang skilt ...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hehe, vi har det, men det var først og fremst barnefar som så absolutt skulle ha det... Jeg syns det var blodharry den gangen, men nå som vi har hatt det en stund, begynner jeg faktisk å like det:-P
prekæs Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg syns mye er harry, men ikke barnevognskilt. Falske negler, solarium og påsatt hår derimot...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 hehehe håper du skjønte ironien:) Utrolig mye som er harry på dib vøtt..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Haha prekæs jeg leste innlegget ditt litt feil jeg..hihi:) Leste "Falske negler, solarium og påstått hår". Og jeg begynte jo da og lure på om du var vant til å høre folk påstå at de har hår, for det ser man vel om de har eller ikke:P
scoobidoo Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Faktisk noe av det teiteste jeg ser...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Hva med anonymiteten til barnet oppi det hele da? Tro hvor mange pedofile dere møter i løpet av trilleturer rundt omkring som øyner sjanse. Dere gir til og med opp barnets navn til både Per og Pål! Dumme naive foreldre spør du meg!!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Det er kult, men harry. Jeg slites mellom ønske om å være kul og redsel for å virke harry. oreløpig har redselen tatt overhånd - man har da et image å ta vare på. Heller nerd enn harry. Puh - hvilke kvaler et menneske skal slite med...
Cat.68 Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Og jeg kunne ikke brydd meg mindre ,om det er Harry eller ikke får andre mene hva det vill om. Vi hadse det på gamlevognen fordi vi syntes det var nydelig. Nå er det blitt et kjempefint navneskilt på soverumsdørren hennes ;o))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Nå er ikke jeg den som pleier å skrike ut om navnet hennes osv - og ikke føler jeg et behov for å fortelle alle og en hver hva min datter heter. Hva andre angår er meg i bunn og grunn revnende likegyldig. Synes allikevel det sier en god del når man kan lese barnets navn på et vognskilt...Danner liksom intrykket der og da;-)
Cat.68 Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Ok hva forteller det om meg at det står Iselin på navneksiltet til datter min?? Hvem er jeg?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Alt spørs på hvordan foreldrene ser ut - også sier navnet som regel sitt utifra det. Jeg har mine formeninger om navnet Iselin - og dermed hvordan foreldrene er... Allikevel er de litt blandet, så da hadde jeg måttet se deg først. Navn sier ofte veldig mye.
Cat.68 Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Du får se på mitt album da, er bilde på meg der ;o)) Ble nysgjerrig nå ;o))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke spesielt glad i å si hva jeg mener om personer, jeg ikke har noen intensjon om å såre. Så hvis det skulle være noe negativt jeg skulle mene - gidder jeg liksom ikke skrike ut om det til deg. Så vi dropper det kanskje?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #21 Skrevet 10. februar 2008 Greit, whatever you say. Jeg lyger aldri - og jeg skjuler aldri hva jeg virkelig mener, so here it goes; Familien din er (utifra bildene) en harry familie. Det ser man bla. på mannen din/samboeren din - med den barten, og hårsveisen din. Har også vært på hjemmesiden din før (så joda, jeg hadde sett deg....) - og man kan se at dere ikke har det sånn super-hipt hjemme, ergo dere henger litt tilbake og har de litt harry bestemordukene her og der. Generelt er dere sånne nordmenn jeg selv føler jeg har lite til felles med - kunne kanskje meldt dere på charterfeber, dere er nok å finne på charter reiser og det som er. Hadde ikke overassket meg hvis dere har campingvogn og - ellers elsker campinglivet. Bor nok heller ikke i en by - men kanskje et tettsted eller noe i den duren. Helt ærlig - no offence.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #22 Skrevet 10. februar 2008 Er for øvrig også i den retning mine assosiasjoner av navnet Iselin heller tipper - selv om det er litt blandet.
blittmamma07 Skrevet 10. februar 2008 #23 Skrevet 10. februar 2008 Hvordan i svarte skal en pedofil få tak i datteren min om jeg har et skilt på vogna?????
Cat.68 Skrevet 10. februar 2008 #24 Skrevet 10. februar 2008 Jo, vi er nok sikkert litt Harry, det tviler jeg ikke et øyeblikk på, men velger også å tru at vi har en ganske urban side. Nei vi har det ikke suuuper hipt hjemme, men det kommer nok mest an på at vi ikke har råd og bytte ut møblemang eller å pusse opp så lenge jeg går sykemeld. Smaken min er nok noe mer moderne en det vi har i hjemmet. Men synes likevel vi har klart å skape et koselig hjem for oss itfra de mildene vi har.. Vi hadde ihvertfall gjort et vanvittig godt bilde som Charterturister, da jeg ikke er i nærheten av å inneha de samme egenskapene som de vi finner på Tv. Men ja ,liker å fare til syden. Nei vi har ikke Campingvogn og ikke har vi noen planer om å skaffe oss en heller. Men har en drøm å eie en hytte en gang i tiden. Ja vi liker å gå i skog og mark, og da er det det enkle som råder, telt og det helt primitive., ;o)) Vi bor på et sted som har bystatus, og har hus på et av de "bedre" områdene i byen. Ikhe helt i sentrum ,men ikke veldig langt unna heller. Så litt rett har du og litt feil. Og nei no affence ;o))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #25 Skrevet 10. februar 2008 Hehe, jeg mente det ikke dømmende - som jeg sa; "no offence" - så ikke ta alt bokstavelig:) Du ba meg trossalt om det:p Sa bae hva jeg følte jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå