Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 sykdomsbefengte somaliere? DEN VAR DRØY!!! ble helt dårlig her jeg nå, tenk at her inne sitter mødrene som skal lære barna sine skrevne og uskrevne normer så fremtiden ser lys ut.. men JAGGU!selv for en spøk var den VIRKELIG lavmål.. bli voksen!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Og alt som legges ut her inne MÅ tolkes bokstavelig, og anonym sier nok ikke ting for å provosere. Uten at jeg har lest innlegget.
___ Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg likte den heller ikke. Håper den blir fjernet, men desverre ser de vel ikke på det før tidligst mandag.
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 det er kvalm rett og slett! det er hva man kaller onde mennesker!
___ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Dette var ganske bokstavlig. Har ikke noe å si om det er for å provosere. Det er unødvendig å si så mye sårende om en gruppe.
ScaryMama Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Er det du gjør noe bedre da? Du kaller mennesker onde pga. en eneste tråd?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes ikke det var så ille. Verre med mennesker som opphever seg til moralens vokter og dømmer i alle verdens henseende.
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2008 ja det mener jeg at jeg er. hva kaller du det da? hva tenker du om de som sitter her inne med en annen hudfarge som leste det innlegget? syns du det er snillt? fortjener de ros for slike utsagn? "så så, det er lov å rakke ned på andre mennesker fordi de er annerledes!" PJUK!
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2008 hva hadde da verden vært uten moral?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Lurer jeg og på. Og dobbeltmoral er jo bedre enn vanlig moral fordi det er dobbelt så mye av dem.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Det er Bergenserne som er smittebefengte. Svartedauen kom derfra. Davy Wathne kommer derfra. Alt blir sterilt i forhold til Bergen....
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2008 hehehe en som ikke har lest historieboken sin godt nok eller?
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2008 I 1349 kom svartedauden til Norge, via byen der hvor mesteparten av eksport og import foregikk, Bergen. Smitten kom opprinnelig fra Ukraina, som ligger nord for kaspihavet. Der levde det jordekorn, og noen av dem hadde pestbakterier i blodet. I pelsen hadde de lopper, og loppene hoppet over på rotter når de hadde sugd blodet av ekornene. Rottene drog til bondegårdene og gjemte seg i kornlagrene der. Når bøndene solgte kornet, fulgte pestloppene med. Slik spredte smitten seg over store avstander. Båten som førte bylle- og lungepesten svartedauden med seg til Norge kom fra England, og var et av de mange skipene som kom til Bjørgvin på denne tiden. Svartedauden gikk over hele Europa på 1340- 1350 tallet, og krevde til sammen ca. 25 millioner menneskeliv. Et annet navn var manndauden.
KaMa Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Vi er smittebefengte og full av baselusker. Og på denne måten skal vi ta over Norge. Med et imunsystem som overgår resten av Norges befolkning, kropper så herdet at litt svartedauelignende baselusker er noe vi rir av oss på null komma null. Og så kan resten av befolkningen død ut, pga angst for skittenhet og fremmede.
Den drygaste Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2008 hehehe... nett so eg sku sagt det sjøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå