♥Cherrypie♥ Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Ser at mange som prøver å bli gravide skriver om murringer og stikninger i magen i tide og utide.. vanligst er det vel å få mensmurringer dagen før mensen? Jeg har hatt stikninger og murringer i rygg og mage helt fra EL dagen ¨nå er det en uke til IKM.. Spør om dette er vanlig, kan ikke huske mensen min har vært sånn før?? mye mulig det er normalt å at den forandrer seg etter fødsel... Noen som har stikninger og murring (sterke) helt fra el dagen å frem til mensen? eller er det et typisk graviditets tegn? hmmm
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Det var slik jeg skjønte at jeg var gravid. Mye mensmurringer ) Og ømme hyller da, hi hi:o) Håpe testen viser det svaret du ønsker da:o)
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 men r det ett tidlig tegn eller? hr så jækla mye murringer å hyllene ja hehe venter på d enda!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Ja, tror det. Hatt det alle gangene jeg:-) Var sikker før jeg tok testen sist:o)
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 takk for svar:) hadde det sånn forrige gang j var gravid,men tenkte kanskje at det var litt annerledes nå som jeg bare har hatt en mensen siden fødsel for 1årsiden.. får vente ei uke å se da,kjenns ut som tanta kommer nå! spennende, ikke helt planlagt men dog' :-) lurer på om noen har d sånn til vanlig jeg...at mensen smertene forandrer sg ettr fødsel osv..
katlinka Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Opplevde at menssmertene ble sterkere og varte i lengre perioder etter fødselen. Det gikk seg litt til etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå