Gå til innhold

Jeg blir snart gal tror jeg... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hele tiden rundt å ser etter tegn på at noe er galt med barnet mitt. Noe jeg er livredd for. Det er jo ikke noe synlig galt da,men jeg er livredd for hjerneskade av noe slag.. Så hver gang hun er rolig veldig lenge men våken,tror jeg noe er galt..Og det faktum at hun trekker seg unne puppen før hun suger bittelitt,og trekker seg langt unna før hun suger litt igjen.. Ser nesten sånn spastisk ut.. Jeg er veldig fersk mamma.. Tror jeg er i ferd med å klikke.. Er livredd for at hun skal være hjerneskadd eller syk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det må være fælt å ha det sånn! Men jeg vil bare si at min baby også kan være våken lenge uten å "bråke". Du kan jo kanskje ringe helsesøster for en prat? Så blir du roligere.

Skrevet

Jenta di er sikkert frisk og rask, noe de fleste babyer heldigvis er. Men de kan jo være greitt at du snakker med legen din om dette neste gang dere er på kontroll. Kanskje du blir mer beroliget hvis han/hun kikker litt på jenta di og forteller deg at hun virker helt frisk og fin.?

Ikke godt for deg å gå med slike tanker. Tøfft å være nybakt mor iblant!

Skrevet

Skjønner at det er kjempeslitsomt for deg å gå sånn å "lete" etter tegn på at noe er galt, men tror nok du kan ta det helt med ro =) Det hun driver med med puppen er antageligvis å "erte" den opp slik at melka kommer litt raskere..... Men hvis du bekymrer deg veldig må også jeg bare si: prøv å få snakket med helsesøster eller lege. Lykke til! Jenta di er nok frisk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...