mayaya Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Det kan være mange grunner til å kjøpe spaghettisaus, da!
mayaya Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Åssen kunne JEG vite at du skulle ha den til middag??
Northernlights Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg trodde du kunne lese tankene mine :oD
mayaya Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Bare når vi er på samme kontinent :-p
mayaya Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Ja, da kunne sikkert til og med jeg klart å tyde middagsplanene dine :-p
Northernlights Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Bare sånn til informasjon,så hadde vi pølse med brød til middag i dag. Ja.Vet det er usunt.Nobody is perfect. ;o) Men vi hadde løk oppå! Og det er en grønnsak!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 du også? Pølse er så sunt atte, hehe.. Vi hadde det på tirsdag (litt usikker på hvilken dag det er i dag, men den må ha vært på tirsdag). Hadde pølse, og potetmos med mais og broccoli i og salat og tomat ved siden av. Hadde pølse til kvelds i dag og. dynket en grovbrødskive i olivenolje og litt urtesalt, stekte på begge sider, stekte sopp og små pølsebiter. Hadde potetsalat, lollo salat, og tomater og en stor klæsj dressing. ... mer sulten jeg nå, hehe.. Driver du med ellers for tiden da dama? Når kommer du hitover?
Northernlights Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Kommer "hjem" siste uka av mnd her =o) Gubben ordner en tett vask..må hjelpe! BRB
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 ok, jeg måååå legge meg, hehe snakkes
Northernlights Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Da legger vi oss samtidlig =o) Har vondt i halsen min...syte og klage litt ;o) Skal pleie meg selv,sånn at jeg blir frisk innen klokka 6:oo,for da må jeg stå opp igjen.For ikke å nevne alle gangene attpåklatten vekker meg før det. Vasken er utett =o) Grisejobb,sånt..æsj. Natti!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 ysj.. men nå er det gjort, hehe sov godt da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå