iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen her som har denne mobilen ? Lurer på to små ting jeg : - i den mobileska : Skal det være med en stropp, for å feste i bunnen av mobilen ? Står litt om den stroppen i bruksanvisninga, men ligger ingen stropp i eska. - skal det følge med en USB-kabel, eller ? Er jo uttak for en sånn kabel, men fant ingenting i eska... Håper noen vet. Himla kjipt å måtte ringe å klage for at ting evt. mangler !!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Er ikke sikker på det med stroppen, men USB kabel følger ikke med... Den må du kjøpe ved siden av... USB kabelen til digital kameraet mitt passer til mobilen. Hvis du har digital kamera, kanskje din gjør det og?? Ellers må du kjøpe det vedsiden av...
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 OKAJ !! Takk for så kjapt svar ! Nå slipper jeg å sitte å klø meg i hue å tenke på det i hele kveld
Sylteflesk Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Både mannen min og jeg har den mobilen, og ingen av oss har noen stropp. Har ikke lest bruksanvisningen da, men jeg ville nok sjekket hva den var til hvis jeg hadde funnet en stropp i esken. Så jeg kan ikke huske at noen sånt fulgte med.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hehe, det var det da:) Bare koselig å kunne hjelpe vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå