Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Egenlig er det ikke så deilig siden jeg har jobbet ekstra hele uken. men må man ta en seinvakt så må man ta den! og sambo skulle ut i dag så mamma og de har min lille solstråle til i morgen. så nå prøver jeg å nyte det så godt jeg kan... heeeelt stille i huset (hvis vi ser bort i fra at de under oss har fest!) og sitter her med en iskald pils! mmmm
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Og så sitter du her og glor!? ;-) Da må du jo 'crashe' festen til de under og slå deg løs litt;-) He-he...
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 skulle gjerne det men problemet er at det er venner av sambo hehe som IKKE liker meg... hihi... nei uff.. sånne stygge tanker skal vekk!! jeg er sniiiiill jeg!!! selv om jeg prøvde å bryne meg litt med anlegget her oppe, vi har LITT bedre bass enn de.. men jeg tar det rolig.. de skal snaaart flytte!! *drømmesegbortetøyeblikk*
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Du får ta noen pils til,da har du glemt at de ikke liker deg;-)
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 hehehe... ja da liker jo alle meg! og så blir jeg jo så god til å synge!!
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 jo det er ihvertfall det jeg har erfart! Og så blir jo alle så glade i hverandre!! Eller det finnes jo unntak, men det er som oftest en dårlig blanding av anabole steroider og vodka battery!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå