Gå til innhold

Hei Aurora. har du tid og lyst til å se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

je er født 14.10.79

kan du se om je har evner?? og evnt "som" hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp du drømmer en del ting som viser seg og være sant.Ser ut som du liksom tipper på den del ting som viser seg til og være sant.Så jeg vil si at du kan utvikle dine evner.Prøv deg på tarot kort eller spør nattinatt eller kimby om de har noen tips i hva som kan hjelpe deg og utvikel disse evne du har.

Skrevet

TUSEN TUSEN TAKK FOR SVAR=o)

jeg drømmer sikkert en del,men pleier ikke å huske det. jo,da je var gravid drømte je mye. men forstod ikke hva de betydde.

hmmm ja det stemmer at je ofte (bare MÅ liksom) tipper/føler at ting skjer. kan liksom se det for meg oppi hodet. hmmm det hørtes vel HELT sprøtt ut.

Tarot kort har je,og prøvde det for ca 6-7 år siden. men har ikke så lyst å gjøre det igjen. alt je fikk opp var ikke bra ting,og de tingene hendte. det synes je ikke var noe gøy.

hvem har "lært" deg?? eller har du alltid "vært" sånn??

Skrevet

Okey jeg har bestandig sett ting,men har tidligere prøvdt og oversett det.Var en del død i bildet en periode som jeg slett veldig med men har endelig fått til og stenge det ute.

Ellers har jeg fått veldig god hjelp av jeg dame som jeg oppsøkte.

Skrevet

uff det med død hørtes ikke noe særlig ut å se/føle. godt du har klart å stenge det ute.

har endel åndelige bøker. man kan vel selvutvikle seg endel ved å gjøre de øvelsene som står der??

Skrevet

ja kanskje det ikke er så dumt.Lest og prøv den utviklingen.

Skrevet

får prøve å få tid til det snart. vil vente til etter dåp. skal døpe tuppa om 2uker. er litt å gjøre før den tid, med bordkort som skal lages osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...