Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med diverse sanger til bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks. velkommen, velkommen til bords, takk for maten.... og ellers sanger som kan være greie å ha med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

ingen forslag men skal gifte oss snart og lurer litt på om jeg skal ordne med noen sanger i d hele tatt. er ikke noen sangfugler liksom... om noen skriver en sang er jo det koselig men blir det for "kjedelig" uten en sang mellom hver rett liksom? hva synes du?

Skrevet

Min familie e veldig sangglad da, det samme er eg... Har også lurt på om eg skal ta en solosang i kirka, som er til min kjære...

Tror vi må ha noen sangen, men ikke for mange... Men en velkomstsang og en avslutningssang iallfall.. Og så har eg tenkt å ha "Ordensregler" også, som blir lest opp...

Skrevet

egentlig sangglad familien min også men ikke hans... jeg er liksom litt lei "tyralleri tyrallera..." men må kanskje ha noen sanger?

Skrevet

AvhengiAvGuttenMin: vi hadde ingen sanger i bryllupet. Vi syns det er blodharry og siden det var VÅRT bryllup ville vi ikke ha det. Enkelt og greit.

Men søstrene mine hadde skrevet en sang som de (og foreldrene mine faktisk) framførte som del av undehroldningen. Utrolig gøy! Og min kjære, kjære tante hadde skrevet en sang som alle sang (du vet type "nå tar vi den rosa sangen, dere").

Ellers var det faktisk ingen sanger. Og det fungerte HELT fint :)

Skrevet

Hadde dere noe musikk under middagen da? Bakgrunnsmusikk?

Tror ikkje sambo sin familie er heller av det musikalske slaget, hehe... Men føler kanskje vi må ha noe, for at stemningen skal være der... Blir bare 25-30 gjester m/barn...

Skrevet

utenom fellessanger så brukte vi en spillelsite på en data. funka greit det. lelrs koster det jo noen tusen å leie folk til å spille. fikk en venne-pris på en 4-mannsgruppe: 12000 kr.

hvis det ernoe til hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...