semma Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen som har gjort dette før? Altså strikket raggsokker og solgt det til inntekt for et godt formål som f.eks Redd Barna, SOS-Barnebyer etc Har fått den idèen og lurer på å sette den ut livet. Strikket sokker til en markedsdag og de forsvant fortfort! ;o) Hva bør prisen ligge på pr par?
lifa og Eline Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 i bgh. til snuppa var det en som strkket til inntkt for seg selv riktignok. Hun strikkets okker og votter og tok 20 -30 kr. parret. gikk unna som varmt vetebrød!
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Kunne ikke være noe til inntekt når hun tok så lite, det må være for kun garnprisen og ikke var det dyrt garn heller. Jeg mener du kan ta ca. 65 kr paret for barnesokker om du ikke bruker veldig dyrt garn.
Trollet73 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg synes det var lite også. Om noen hadde solgt hjemmestrikkede sokker til et godt formål her, så hadde jeg vært villig til å bla opp over 100-lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå