Gå til innhold

Dere som gir mme eller mm på flaske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med oppvarming hvis dere er ute og babyen blir sulten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen gir mme til mini når jeg er på jobb. Han får da ferdig-mme fra kartong, trenger ikke varmes.

Skrevet

Jeg tar med slike i kartong eller varmer mm på flakse under en spring jeg finner =0)

Skrevet

Gutten min vil helst ha mm kald han, og sånn har han vært siden han var 5 mnd gammel (det var første gangen vi prøvde det). Men ellers er det jo veldig greit å lage et lite vannbad som regel da, varmt vann er greit tilgjengelig :)

Skrevet

Vannbad? Varmt vann på flaske og låne en skål der du er. Det var for mm.

Med mme hadde jeg pulver tilmålt i et (rent, ja)urinprøveglass. kaldt vann på flaska og kokende vann på termos (en liten 0.3). Det var da tilmålt slik at når jeg helte oppi varmt vann så ble den akkurat passe lunka.

Skrevet

Jeg brukte ferdig oppmålt mengde med pulver, termos med varmt vann og avkjølt kokt vann på ei flaske. Da kunne jeg blande passe varm melk uansett hvor jeg var.:-)

Skrevet

Smartinger. Hehe. Jeg vurderer å begynne å pumpe meg og ha med på flaske når jeg skal ut og sånt. Er ikke helt fortrolig med å dra ut puppen overalt, og begynte å fundere på hvordan jeg skulle varme den opp. ;)

Skrevet

Jeg hadde alltid en liten termos med varmt vann. Da kan du enten tilsette kaldt vann eller la den kjølne i romtemp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...